Η Μαρία Σάκκαρη έπειτα από την εξαιρετική παρουσία της στο Σαν Χοσέ, αποκλείστηκε από τον 1ο γύρο στο Rogers Cup που γίνεται στο Μόντρεαλ.
Η Σάκκαρη είχε πολύ δύσκολο έργο απέναντι στη Ντάρια Κασάτκινα (είχε χάσει και στον 3ο γύρο του φετινού Roland Garros με 2-1) Νο.12 στην παγκόσμια κατάταξη.
Παρ’ όλα αυτά ήταν μαχητική, μετά το χαμένο πρώτο σετ με 6-3, μπήκε πολύ δυνατά στο δεύτερο με 3-0 γκέιμς και τελικά έκανε το 1-1 με 6-4. Στο τρίτο σετ ωστόσο υποτάχτηκε στην ανωτερότητα της 21χρονης Ρωσίδας, αφού όμως στα 2-1 γκέιμς έχασε την ευκαιρία να ισοφαρίσει “κλωτσώντας” το πόιντ-γκέιμ που είχε, με την Κασάτκινα να παίρνει ψυχολογία από εκεί κι έπειτα, φτάνοντας εύκολα στη νίκη (6-4, 4-6, 6-1).
