Ο Στέλιος Πρεζεράκος, καθηγητής Λυκείου στην Ιαπωνία, περιγράφει μια εντελώς διαφορετική διάσταση του ιαπωνικού σχολειού. Φανταστείτε ένα σχολείο όπου οι μαθητές δεν εξετάζονται σε κανένα μάθημα μέχρι 10 ετών. Δεν στοχεύουν στην ακαδημαϊκή επιτυχία αλλά στην ουσιαστική Παιδεία. Τα παιδιά ετοιμάζουν μόνοι τα γεύματα τους, οι μεγαλύτεροι σερβίρουν τους μικρότερους και χωρισμένοι σε ομάδες, καθαρίζουν τάξεις, κυλικείο, εστιατόριο, μέχρι και τουαλέτες ώστε να εμπεδώσουν το αίσθημα της ισότητας, της ευθύνης και του σεβασμού στο περιβάλλον τους.
Ένα σχολείο, όπου ο διευθυντής τους καλωσορίζει καθημερινά, βρέξει- χιονίσει, στην εξώπορτα και με ένα τεράστιο χαμόγελο τους εύχεται καλή μέρα και καλή συνέχεια στο μάθημά τους.
Αυτό είναι ένα τυπικό σχολείο στην Ιαπωνία στο οποίο εργάζεται τα τελευταία χρόνια ο Έλληνας εκπαιδευτικός, Στέλιος Πρεζεράκος. Η προσαρμογή στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, σε ένα τόπο τόσο ξένο και διαφορετικό περιβάλλον, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως εξηγεί στο iefimerida.gr, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Πριν λίγο καιρό δύο Ελληνίδες φοιτήτριες περιέγραψαν μια καθημερινή ημέρα στην Ιαπωνία.
Δείτε περισσότερα για τον Έλληνα καθηγητή εδώ
-
Επίθεση στο Καπιτώλιο: Νέες κλητεύσεις συνεργατών του Τραμπ από ειδική εξεταστική επιτροπή
-
Βουλγαρία λεωφορείο: Σοκάρουν οι μαρτυρίες για το δυστύχημα με τους 46 νεκρούς
-
ΗΠΑ: Υπάρχουν πληροφορίες ότι η Ρωσία σχεδιάζει εισβολή στην Ουκρανία
-
Θετικός στον νέο κορωνοϊό ο Γάλλος πρωθυπουργός – Σε καραντίνα ο πρωθυπουργός του Βελγίου
-
Τραγωδία στη Βουλγαρία: Φωτιά σε λεωφορείο με 45 νεκρούς – Τα 12 παιδιά
-
Ελ Σαλβαδόρ: Σχεδιάζει την πρώτη «πόλη Bitcoin» στον κόσμο
