Ελένη Ράντου: Θετική στον κορωνοϊό – «Είναι σαν πυρκαγιά»
Ούτε η Ελένη Ράντου γλίτωσε…από τον κορωνοϊό.
Η αγαπημένη ηθοποιός βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό, τον οποίο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή της στο facebook κόλλησε αν και τριπλά εμβολιασμένη.
Στην ανάρτησή της η Ελένη Ράντου δημοσίευσε το τεστ που έκανε και το θετικό αποτέλεσμα εκφράζοντας και την έκπληξή της ότι κόλλησε κορωνοϊό παρότι ήταν «κλειδαμπαρωμένη», λέγοντας χαρακτηριστικά πως «η φάση του covid είναι σαν πυρκαγιά. Αρπάμε όλοι!».
Γενέθλια με λάμψη για την Νίκα – Δείτε τι έκανε ο Αργυρός μπροστά στους καλεσμένους [vid,pics]
«Και μετά από 3 μέρες έδειξε τελικά θετικό. Κι ας ήμουν με 3 δόσεις εμβολιασμένη. Κι ας είμαι κλειδαμπαρωμένη. Αυτή η φάση του covid είναι σαν πυρκαγιά. Αρπαμε όλοι! Περαστικά μας!».
-
Σχολεία: Αντίστροφη μέτρηση στη σκιά της Όμικρον για το κουδούνι της Δευτέρας – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
-
Καιρός αύριο 10 Ιανουαρίου: Η πρόγνωση για τη Δευτέρα
-
Νέα Υόρκη: Φονική πυρκαγιά με δεκάδες νεκρούς – Κάηκαν ζωντανά 9 παιδιά στο Μπρονξ
-
Βραζιλία: Στους 10 οι νεκροί από την πτώση τεράστιου βράχου πάνω σε σκάφη
-
ΤΖΟΚΕΡ κλήρωση [09/01/2022]: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί
-
Καίτη Γαρμπή: Αποστομωτική απάντηση στον Τζούμα με 11 λέξεις
Το σχόλιο σας