Περαστικά στον Αλέξη Τσίπρα, που όπως ανακοίνωσε ο ίδιος το μεσημέρι της Κυριακής, βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, ευχήθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Εύχομαι περαστικά στον Αλέξη Τσίπρα! Έχοντας κάνει και την αναμνηστική δόση του εμβολίου, είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά», αναφέρει κ. Μητσοτάκης σε ανάρτηση στο Twitter.
Δείτε το Tweet πολιτικής αβρότητας του πρωθυπουργού:
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντπολίτευσης και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξης Τσίπρας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό το βράδυ χθες Σάββατο και το ανακοίνωσε ο ίδιος σήμερα.
Η σύντροφός του Μπέττυ Μπαζιάνα και τα δύο παιδιά τους, είναι αρνητικοί στον ιό. Όλοι στην οικογένεια του Αλέξη Τσίπρα είναι πλήρως εμβολιασμένοι.
Η ανάρτηση με την οποία ο Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε, ότι βρέθηκε θετικός στον ιό:
«Σε προληπτικό μοριακό έλεγχο βρέθηκα χθες βράδυ θετικός. Ευτυχώς η Μπέττυ και τα παιδιά είναι αρνητικοί. Έχω μέχρι στιγμής ήπια συμπτώματα και ελπίζω να είμαι σύντομα υγιής», αναφέρει σε ανάρτηση του ο Αλέξης Τσίπρας.
-
Θετικός στον κορωνοϊό ο Αλέξης Τσίπρας
-
Λήγει στο 7μηνο από τη 2η δόση το πιστοποιητικό – Οι εξαιρέσεις της ΚΥΑ
-
Ραγδαίες εξελίξεις στην Κύπρο: Παραιτήθηκε ο ΥΠΕΞ, Νίκος Χριστοδουλίδης – Τι δήλωσε
-
Πλεύρης: Στους 7 μήνες η λήξη του πιστοποιητικού εμβολιασμού
-
Οικονόμου: Αν χρειαστεί θα υπάρξει επέκταση της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού
-
ΜέΡΑ25: Αναβλήθηκε για το Μάιο το Συνέδριο λόγω πανδημίας
