Νεκρό μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων βρέφος ενός έτους. Το άτυχο κοριτσάκι συνοδεία της γιαγιάς του διακομίστηκε με το ΕΚΑΒ νεκρό στο νοσοκομείο Παίδων, ενώ λίγο μετά κατέφθασε στο νοσοκομείο και η μητέρα του.
Όπως διαπιστώθηκε το βρέφος έφερε σοβαρά εγκαύματα στα πόδια. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά πριν από τρεις ημέρες η μητέρα του και η γιαγιά του πήγαν να το κάνουν μπάνιο με καυτό νερό. Αυτό προκάλεσε τα εγκαύματα στο κοριτσάκι και μετά από τρία 24ωρα κατέληξε. Η πιθανότερη εκδοχή για τον θάνατό του είναι η ανακοπή καρδιάς.
Η αστυνομία συνέλαβε τη μητέρα και τη γιαγιά του κοριτσιού που κατηγορούνται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.
-
Επιθεώρηση εργασίας: Συγκροτήθηκε σε σώμα το Συμβούλιο Διοίκησης
-
Επίθεση χάκερς με στόχο τα e-mails της Βουλής
-
Στις «ράγες» έργα 4 δισεκατομμυρίων για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου
-
Κακοκαιρία Ελπίδα: Σε «κόκκινο» συναγερμό ο κρατικός μηχανισμός – Έκτακτη σύσκεψη
-
Κρούσματα [21/1]: 7.574 νέα κρούσματα στην Αττική – Ο χάρτης διασποράς
-
Κρούσματα σήμερα 21/1: 20.507 νέες λοιμώξεις και 108 θάνατοι
