Πέντε Ουκρανοί στρατιώτες σκοτώθηκαν σε μάχη και δύο τεθωρακισμένα οχήματα καταστράφηκαν στα ρωσο-ουκρανικά σύνορα, όπως μεταδίδει το RT.
Σύμφωνα με το RT οι νεκροί Ουκρανοί στρατιώτες είναι μια ομάδα «σαμποτάζ και αναγνώρισης» που επιχείρησε να εισέλθει στη Ρωσία. Ο ρωσικός στρατός και οι συνοριοφύλακες εμπόδισαν μια ομάδα να παραβιάσει τα ρωσικά σύνορα από το έδαφος της Ουκρανίας, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία Τύπου της Νότιας Στρατιωτικής Περιφέρειας σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Ria Novosti. «Μια μονάδα της Νότιας Στρατιωτικής Περιφέρειας μαζί με μια μονάδα συνοριοφυλακής της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας απέτρεψε μια ομάδα δολιοφθοράς να παραβιάσει τα ρωσικά σύνορα από το έδαφος της Ουκρανίας», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Το δημοσίευμα προσθέτει ότι κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυρών, δύο οχήματα των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων εισήλθαν στο ρωσικό έδαφος για να απομακρύνουν τους παραβάτες. Και τα δύο οχήματα καταστράφηκαν. Πέντε στρατιώτες των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων σκοτώθηκαν, ενώ δεν τραυματίστηκαν Ρώσοι στρατιώτες, καταλήγει το δημοσίευμα.
-
Ρωσικά ΜΜΕ: Ο Πούτιν βάζει στο τραπέζι τα πυρηνικά
-
Τουρκία Ερντογάν: Viral το τραγούδι προς τον Τούρκο Πρόεδρο
-
Ο αληθινός Τζακ του Τιτανικού ήταν 17 ετών έπεσε στο νερό και κατάφερε να σωθεί
-
Χουλουσί Ακάρ: Η επική ανάρτηση για τις συνεντεύξεις στην Τουρκία
-
Τα 15 πράγματα που ίσως δεν μάθατε ποτέ για τον Τιτανικό
-
Το βαπόρι που χάθηκε στις 15/11/1962 στο πιο παράξενο τρίγωνο, αυτό των Βερμούδων
