Η ηλεκτροδότηση του πυρηνικού σταθμού του Τσέρνομπιλ και των συστημάτων ασφαλείας του έχει διακοπεί «πλήρως» εξαιτίας των ρωσικών στρατιωτικών ενεργειών, ανακοίνωσε η εταιρεία Ukrenergo, διαχειρίστρια του ουκρανικού δικτύου ηλεκτροδότησης.
Ραδιενεργές ουσίες είναι πιθανόν να διαφύγουν από τον πυρηνικό σταθμό, επειδή το χρησιμοποιημένο πυρηνικό καύσιμο δεν μπορεί να ψυχθεί μετά την διακοπή της ηλεκτροδότησης, ανακοίνωσε από την πλευρά της η ουκρανική κρατική εταιρεία Energoatom, διαχειρίστρια των τεσσάρων πυρηνικών σταθμών της Ουκρανίας.
“Ο πυρηνικός σταθμός του Τσερνόμπιλ «έχει πλήρως αποσυνδεθεί από το δίκτυο ηλεκτροδότησης εξαιτίας των στρατιωτικών ενεργειών του Ρώσου κατακτητή. Ο σταθμός δεν διαθέτει πλέον ηλεκτρική τροφοδοσία», αναφέρεται στην σελίδα της Ukrenergo στο Facebook.
-
EUROSTAT: Μειώνεται η ενεργειακή εξάρτηση της Ευρώπης από τη Ρωσία
-
Νάνσυ Νικολαΐδου: «Από τότε που κάηκε το σπίτι μας βρίσκομαι στον δρόμο με τα δυο παιδιά και τον σύζυγο μου»
-
Ζαχάροβα: Η Ρωσία δεν επιχειρεί ανατροπή της ουκρανικής κυβέρνησης
-
“Πράσινη Συμφωνία”: Η καλύτερη “απάντηση” της Ευρώπης αργεί…
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η πολωνική πρόταση για τα MiG-29
-
Εισβολή στην Ουκρανία: Τα τανκ που εμφανίζονται στον πόλεμο
