Πόλεμος στην Ουκρανία: «Άνεργα» τα ρωσικά τάνκερ
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Στην “ανεργία” έχουν βγει εννέα πλοία Aframax της Sovcomflot PJSC, καθώς βρίσκονται χωρίς εργασιακό αντικείμενο εδώ και μία εβδομάδα, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, αριθμός που αντιστοιχεί στο ¼ των τάνκερ της εταιρείας που δραστηριοποιούνται σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.
Ο κρατικός στόλος των ρωσικών πετρελαιοφόρων επί της ουσίας δεν έχει πελάτες, καθώς έχουν “εξαφανιστεί” υπό το βάρος των κυρώσεων αλλά και του κλίματος φόβου που επικρατεί εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Το 83% της Sovcomflot ανήκει στο ρωσικό δημόσιο, ενώ πολλά μέλη του 10μελούς διοικητικού συμβουλίου είναι και αναπληρωτές υπουργοί στη ρωσική κυβέρνηση.
Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν έχει τεθεί στο επίκεντρο των κυρώσεων της Δύσης, αν και διάφορες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και ο Καναδάς, δεν επιτρέπουν σε ρωσικά πλοία να δέσουν στα λιμάνια τους. Παράλληλα, οι Ουάσιγκτον και Λονδίνο έχουν ανακοινώσει το «πάγωμα» των ενεργειακών αγορών από τη Μόσχα, κάτι το οποίο επίσης επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία των traders.
O συνολικός στόλος της Sovcomflot ανέρχεται σε 110 τάνκερ, έχοντας την ικανότητα μεταφοράς τουλάχιστον 2 εκατομμυρίων βαρελιών πετρελαίου. Τα πλοία Aframax αριθμούν σε 52, αποτελώντας τον μεγαλύτερο στόλο του είδους σε όλο τον κόσμο.
-
Υπουργείο Εργασίας: Στη Βουλή οι ρυθμίσεις για την εθνική σύνταξη των ομογενών από την Αλβανία
-
Κουλέμπα: Ναι σε διαπραγμάτευση – Όχι σε παράδοση
-
Δωρεάν rapid test [13/3]: Πού θα γίνονται δωρεάν έλεγχοι την Κυριακή
-
Ακρίβεια: Το σουβλάκι “καλπάζει” στα 4 ευρώ
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: Απρόθυμος ο Πούτιν για τερματισμό του πολέμου – Τι είπε 90 λεπτά με Μακρόν και Σολτς
-
Έγκλημα στην Ανδραβίδα: Έσπασε τη σιωπή του ο 12χρονος – Ανατριχιάζει η περιγραφή του
Το σχόλιο σας