Η Ρωσίδα δημοσιογράφος Marina Ovsyannikova που μπήκε στο στούντιο της ρωσικής κρατικής τηλεόρασης και διέκοψε τη ζωντανή μετάδοση κρατώντας πλακάτ με το σύνθημα «όχι στον πόλεμο», φοβάται για την ασφάλειά της αλλά δεν θα φύγει από τη χώρα
Στην πρώτη συνέντευξή της μετά το περιστατικό, η κ. Ovsyannikova είπε στο “Reuters” ότι φοβάται για την ασφάλειά της και των παιδιών της, αλλά δεν έχει σχέδια να φύγει από τη Ρωσία.
Μετά από μια δικαστική ακρόαση την Τετάρτη, της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 30.000 ρούβλιων (213 λιρών) ανέφεραν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Μιλώντας στα ρωσικά, είπε στο πρακτορείο ειδήσεων ότι ελπίζει ότι δεν θα αντιμετωπίσει ποινικές διώξεις ούτε ότι η διαμαρτυρία της θα είναι μάταιη και ότι ο Ρώσος λαός θα εξετάσει την πολεμική προπαγάνδα πιο προσεκτικά.
-
Ουκρανία: Άλλαξε κατεύθυνση το κομβόι που μεταφέρει τον Έλληνα πρόξενο
-
Πάιατ: Η Ελλάδα είναι στη σωστή πλευρά της ιστορίας
-
Κρεμλίνο: «Το μοντέλο Αυστρίας στην Ουκρανία θα μπορούσε να τελειώσει τον πόλεμο»
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: “Οι Ρώσοι, υπό απειλή όπλου, κρατούν το προσωπικό του Τσερνόμπιλ
-
Πρεσβεία Μπαγκλαντές στην Ελλάδα: Απίστευτο ξύλο σε εκδήλωση
-
Ουκρανία: Νέα έκρηξη στο κέντρο του Κιέβου
