Ουκρανική Βουλή: Ευχαριστήριο μήνυμα στην ελληνική κυβέρνηση
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Το Ουκρανικό Κοινοβούλιο ευχαρίστησε την Ελληνική Κυβέρνηση για την απόφασή της να αναλάβει να ανοικοδομήσει το μαιευτήριο της Μαριούπολης, το οποίο αποτέλεσε τον στόχο ρωσικού βομβαρδισμού.
Συγκεκριμένα, το σχετικό ευχαριστήριο μήνυμα δημοσιεύθηκε σήμερα στο Tweeter. «Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη», αναφέρει η σημερινή ανάρτηση.
Υπενθυμίζεται ότι είχε προηγηθεί η απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος δήλωσε σήμερα: «Θέλω να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου για όσα συμβαίνουν στην Ουκρανία και δη στην Μαριούπολη, που έχει καταστεί σύμβολο αντίστασης. Γνωρίζετε το έντονο ενδιαφέρον μας, καθώς εκεί διαβιούν 100.000 Ουκρανοί πολίτες ελληνικής καταγωγής. Η Ελληνική κυβέρνηση θα αναλάβει μετά το τέλος των εχθροπραξιών την ανακατασκευή του μαιευτηρίου στη Μαριούπολη που βομβαρδίστηκε, ως ελάχιστη ένδειξη στήριξης».
Την ίδια βούληση εξέφρασε και μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό του στο Twitter. Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης σημείωσε σχετικά, το μεσημέρι, ότι «η Ελλάδα είναι έτοιμη να ξαναχτίσει το μαιευτήριο στη Μαριούπολη, το κέντρο της ελληνικής μειονότητας στην Ουκρανία, μια πόλη αγαπητή στην καρδιά μας και σύμβολο της βαρβαρότητας του πολέμου».
-
Μακρόν όπως Ζελένσκι;
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: Συγκλονιστική εικόνα στη Λβιβ – 109 άδεια καροτσάκια για τα 109 νεκρά παιδιά
-
Ευρωκοινοβούλιο: Απαγόρευση εισόδου σε Ρώσους και Λευκορώσους διπλωμάτες
-
Εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις: «Είμαστε κοντά με την Ουκρανία για ουδέτερο καθεστώς», λέει η ρωσική πλευρά
-
Pfizer: Η αστρονομική αμοιβή του Άλμπερτ Μπουρλά
-
Αμπράμοβιτς: Το υπερπολυτελές γιοτ του πλέει ανοιχτά της Κρήτης
Το σχόλιο σας