Γερμανία: “Δυστυχώς έχουμε ακόμα ανάγκη το ρωσικό αέριο”
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
“Η δυσάρεστη είδηση είναι ότι χρειαζόμαστε ακόμη το ρωσικό φυσικό αέριο”, παραδέχθηκε ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, μετά τη συμφωνία Γερμανίας – Κατάρ για μακροπρόθεσμη ενεργειακή συνεργασία, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι στη Ντόχα δεν συζητήθηκε ενδεχόμενη πώληση όπλων ως αντάλλαγμα.
Σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Χάμπεκ, κάποιες γερμανικές εταιρίες του κλάδου βρίσκονταν ήδη σε διαπραγματεύσεις με εταιρίες του Κατάρ, “αλλά χρειαζόταν μεγαλύτερη πολιτική ώθηση και αυτό το πετύχαμε”. Διευκρίνισε ωστόσο ότι οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν είναι ακόμη σαφείς.
Σήμερα (21/3) ο Ρόμπερτ Χάμπεκ μεταβαίνει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για συζητήσεις σχετικά με το πράσινο υδρογόνο, το οποίο παράγεται χωρίς εκπομπή CO2, με βάση ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Φυσικό αέριο: Εκτός ευρωπαϊκού χάρτη Υπόγειων Αποθηκών η Ελλάδα
-
Γαλλία: Στον “πάγο” 22 δισ. ευρώ της Ρωσίας
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: Συναγερμός στο Σούμι μετά από διαρροή χημικών
-
Ουκρανία: Απερρίφθη το τελεσίγραφο της Μόσχας
-
Κίεβο πόλεμος: Βομβάρδισαν κατοικίες και εμπορικό κέντρο
-
Ρωσία Ουκρανία: Η Δύση είναι υπόλογη για τον πόλεμο
Το σχόλιο σας