Ελλάδα

«Ώρα της Γης»: Έσβησαν τα φώτα σε Ακρόπολη και Προεδρικό Μέγαρο

«Ώρα της Γης»: Έσβησαν τα φώτα σε Ακρόπολη και Προεδρικό Μέγαρο
Το παγκόσμιο μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος - Η «Ώρα της Γης» και τα φώτα έσβησαν σε πολλά κτίρια σε όλη τη χώρα
Το παγκόσμιο μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος - Η «Ώρα της Γης» και τα φώτα έσβησαν σε πολλά κτίρια σε όλη τη χώρα

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Το δικό τους μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος έστειλα και φέτος εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, σβήνοντας τα φώτα για την «Ώρα της Γης»!

Το Προεδρικό Μέγαρο έσβησε τα φώτα του συμμετέχοντας στην «Ώρα της Γης». «Μια συμβολική κίνηση με ξεκάθαρο μήνυμα: μόνο αν δράσουμε όλοι μαζί, τώρα, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική και περιβαλλοντική κρίση και να διασφαλίσουμε ένα μέλλον βιώσιμο για τις επόμενες γενιές», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στο Instagram της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

Στην πρωτοβουλία συμμετείχε και η Ακρόπολη, τα φώτα της οποίας έσβησαν για μία ώρα, με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον.

Στην ίδια κίνηση προχώρησαν ο Λευκός Πύργος, το Δημαρχείο και η Τεχνόπολη, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Κάστρο Μονεμβασιάς, το Κάστρο Άμφισσας, ο Δήμος Περιστερίου, καθώς και πολλοί ακόμα δήμοι ανά τη χώρα.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments