Κουλέμπα προς διαπραγματευτές: Μην τρώτε τίποτα
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Ντμίτρο Κουλέμπα προέβη σε μία απίστευτη δήλωση προς τους Ουκρανούς διαπραγματευτές υπό την σκιά της δηλητηρίας του Ρόμαν Αμπράμοβιτς. Τους προέτρεψε τους Ουκρανούς διαπραγματευτές που θα κάτσουν στο τραπέζι των συνομιλιών με τους Ρώσους, σήμερα στην Κωνσταντινούπολη, να μην φάνε και να μην πιούν τίποτα!
«Συμβουλεύω όποιον πάει για διαπραγματεύσεις με τη Ρωσική Ομοσπονδία να μην φάει και να μην πιει τίποτα. Και, κατά προτίμηση, αποφύγετε να αγγίξετε οποιαδήποτε επιφάνεια. Σας το λέω από προσωπική εμπειρία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Κουλέμπα, σε δήλωσή του, που μεταδίδει το Skynews.
«Δεύτερον, όλες αυτές οι ιστορίες -κάποιος άκουσε κάτι, κάπου, από κάποιον- τώρα έχουν πληθύνει, γιατί όλοι διψούν για ειδήσεις, για πάθη», υποστήριξε ο ΥΠΕΞ της Ουκρανίας.

Twitter/Dmytro Kuleba
Τι λέει το Κίεβο για τις διαπραγματεύσεις
Ο ουκρανός υπουργός Εξωτερικών Νμίτρο Κουλέμπα από την πλευρά δήλωσε ενόψει των σημερινών διαπραγματεύσεων ότι ο πιο φιλόδοξος στόχος του Κιέβου στις συνομιλίες με την αντιπροσωπεία της Μόσχας είναι μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση της Ουκρανίας, ανέφερε ότι «το ελάχιστον θα ήταν (συμφωνία) για ανθρωπιστικά ζητήματα και το μέγιστο η επίτευξη συμφωνίας για κατάπαυση του πυρός», απαντώντας σε ερώτηση για το πλαίσιο του τελευταίου γύρου των ειρηνευτικών διαπραγματεύσεων που θα διεξαχθούν αύριο Τρίτη στην Τουρκία.
-
Ουκρανία: Ο Πούτιν μελετά σενάριο Κορέας
-
Σαν σήμερα: η αντιδικτατορική δήλωση Σεφέρη
-
Ουκρανία: Πού είναι η ρωσική φάλαγγα των 64 χλμ – Πώς την εξουδετέρωσαν 30 Ουκρανοί
-
Μπάιντεν: «Δεν ανακαλεί» τα περί απομάκρυνσης Πούτιν από την εξουσία
-
Αμπράμοβιτς: Νέο επεισόδιο στο θρίλερ δηλητηρίασής του – Τι λένε οι Αμερικανοί
-
Πόλεμος στην Ουκρανία – Ρωσικά ΜΜΕ: Στη Μαριούπολη ο Τσετσένος Καντίροφ
Το σχόλιο σας