Θλίψη προκαλεί η εικόνα στην Αγία Σοφία, την οποία ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μετέτρεψε σε τζαμί και το βράδυ της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε η πρώτη νυχτερινή προσευχή για το Ραμαζάνι μετά από 87 ολόκληρα χρόνια.
Οι πιστοί μουσουλμάνοι που έσπευσαν για να προσευχηθούν ήταν χιλιάδες, ενώ στη τελετή ήταν παρών ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας, Αλί Ερμπάς.
Ο χώρος της Αγίας Σοφίας είχε μετατραπεί σε μουσείο με απόφαση του θεμελιωτή της τουρκικής δημοκρατίας Κεμάλ Ατατούρκ το 1935. Το 2020 ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πήρε την απόφαση να προσδώσει στο ιστορικό μνημείο χαρακτήρα αμιγώς θρησκευτικό αγνοώντας τις διεθνείς εκκλήσεις, ακόμα και της UNESCO.
Τον Ιούλιο του 2020 η Αγία Σοφία άρχισε να λειτουργεί και πάλι ως τζαμί, γεγονός που είχε προκαλέσει την αντίδραση της ελληνικής πλευράς. Το ρολόι της ιστορίας είχε πια γυρίσει πίσω, στα μέσα του 20ου αιώνα.
-
Αφρική: Διαμαρτυρία ακτιβιστών κατά του ντάμπινγκ της Ευρώπης
-
Πάτρα: Η ανατριχιαστική σύμπτωση του θανάτου της σπιτονοικοκυράς με τις ημέρες που «έφυγαν» τα 3 παιδιά
-
DNA: Αποκωδικοποιήθηκε πλήρως το ανθρώπινο γονιδίωμα
-
Μεϊμαράκης: Η κυβέρνηση κατάφερε να δικαιώσει την εμπιστοσύνη των πολιτών
-
Νέα Δημοκρατία: Συζήτηση για την καθημερινότητα των πολιτών, τις μειώσεις φόρων, τις επενδύσεις
-
Παύλος Μαρινάκης στο προσυνέδριο: H Νέα Δημοκρατία θα κερδίσει κάθε πρόκληση
