Λεμέρ: “Ο άνθρακας και το πετρέλαιο είναι μέσα στις πιθανές κυρώσεις κατά της Ρωσίας”
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
«Είμαστε έτοιμοι να ενισχύσουμε τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Ο άνθρακας και το πετρέλαιο είναι μια πιθανότητα που θα συζητήσουμε», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Μπρουνό Λεμέρ, προσερχόμενος σήμερα στο Συμβούλιο Ecofin που συνεδριάζει στο Λουξεμβούργο.
Ο Μπρουνό Λεμέρ εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι και τα 27 κράτη-μέλη είναι αποφασισμένα να ενισχύσουν τις κυρώσεις, επισημαίνοντας ότι «το κλειδί» για την αποτελεσματικότητα των κυρώσεων είναι η ενότητα των «27».
Υπενθύμισε επίσης ότι ο Γάλλος Πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ξεκαθάρισε ότι είναι ανοιχτός στην επέκταση των κυρώσεων σε άνθρακα και πετρέλαιο. «Θα δούμε ποιά είναι η θέση όλων των κρατών-μελών, αλλά νομίζω ότι είναι πιθανό να έχουμε ενότητα μεταξύ των 27 για τις νέες κυρώσεις», τόνισε ο Γάλλος Υπουργός Οικονομικών. Πρόσθεσε ότι οι συζητήσεις θα γίνουν τις επόμενες ώρες, λέγοντας ότι η θέση της Γαλλικής προεδρίας είναι ξεκάθαρη: «είμαστε έτοιμοι να ενισχύσουμε τις κυρώσεις».
-
Ουκρανία: Η ανάλυση Τόμας Φρίντμαν για τον πόλεμο
-
Η εύθραυστη ισορροπία στη λεπτή γραμμή Ερντογάν – Πουτίν
-
Γαλλία: Λοιμώξεις σε παιδιά που κατανάλωσαν σοκολάτα Kinder
-
ΟΗΕ: Είμαστε σε ταχεία πορεία προς την καταστροφή, λέει ο Γκουτέρες
-
“Ο Πούτιν θα σταματήσει τον πόλεμο στις 9 Μαΐου”
-
Μήνυμα του Ζελένσκι στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ
Το σχόλιο σας