ΟΗΕ: Το «επόμενο βήμα» είναι μια έρευνα για τις συνθήκες θανάτου των αμάχων στην Μπούσα
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η έρευνα για τις συνθήκες θανάτου των ανθρώπων που φορούσαν πολιτικά και βρέθηκαν νεκροί στην Μπούσα μετά την αποχώρηση των ρωσικών δυνάμεων είναι «το επόμενο στάδιο», ανέφερε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΗΕ που επισκέφθηκε αυτήν την πόλη, κοντά στο Κίεβο.
«Ο κόσμος είναι ήδη βαθύτατα σοκαρισμένος», είπε ο Μάρτιν Γκρίφιθς, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας, αρμόδιος για τις Ανθρωπιστικές Υποθέσεις, μιλώντας σε ένα μέλος του δημοτικού συμβουλίου της Μπούτσα. Διαβεβαίωσε ότι «το επόμενο στάδιο είναι η διεξαγωγή μιας έρευνας».
Ο Βρετανός διπλωμάτης έφτασε στην Μπούτσα γύρω στις 13.00 συνοδευόμενος από τον Αμίν Αουάντ, τον συντονιστή των Ηνωμένων Εθνών για την ουκρανική κρίση. Μαζί πήγαν μπροστά στο δημαρχείο, λίγα λεπτά αφότου υψώθηκε στη στέγη του και πάλι η ουκρανική σημαία, για πρώτη φορά μετά την κατοχή της πόλης από τους Ρώσους.
Ο Γκρίφιθς μίλησε με ένα στέλεχος του δήμου και στη συνέχεια πήγε πεζός στον μαζικό τάφο που έσκαψαν οι Ουκρανοί κοντά σε μια εκκλησία. Εκεί μίλησε για περίπου 20 λεπτά με έναν τοπικό αξιωματούχο ο οποίος του εξήγησε πώς σκοτώνονταν οι άμαχοι τις τελευταίες εβδομάδες.
-
Γαλλία: άκρα δεξιά εναντίον φιλελευθερισμού;
-
Η Γερμανία φιλοξενεί 47 Ουκρανούς επιζήσαντες του Ολοκαυτώματος
-
Ουκρανία: Το Κίεβο άλλαξε όρους στο προσχέδιο της Κωνσταντινούπολης λέει ο Λαβρόφ
-
Πετρέλαιο: “Συμπαίχτης” των Η.Π.Α και ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας
-
Κύπρος: Εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ αποκάλεσε τον Τατάρ «πρόεδρο»
-
Καύσιμα: Ηλεκτροκίνηση η “απάντηση” στην ακρίβεια
Το σχόλιο σας