Σε απολογία κλήθηκαν τρεις ΠΑΕ της Super League, με βάση τα φύλλα αγώνα των αναμετρήσεων του περασμένου Σαββατοκύριακου σε play off και play out αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα, το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία για αύριο την ΑΕΚ (για τον αγώνα των πλέι οφ με τον Άρη), τον Ατρόμητο (για τον αγώνα με τον Παναιτωλικό), καθώς και τον ΠΑΣ Γιάννινα (για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό).
-
Champions League: Το ακλόνητο φαβορί [Λίβερπουλ] και το ντέρμπι της Μαδρίτης
-
Κορακάκη από… ασήμι στο Ρίο!
-
Champions League: Έκανε το “μπαμ” η Βιγιαρεάλ
-
Ο Μπενζεμά “έσβησε” το θαύμα της Τσέλσι
-
Γιαννακόπουλος: Σας έδωσα εν λευκώ τα κλειδιά και φτιάξατε συνονθύλευμα με 8 ξένους
-
Παναθηναϊκός: «Τέλος» Διαμαντίδης, Πρίφτης, Τριαντόπουλος – Τεχνικός διευθυντής ο Πεδουλάκης
