Χωρίς σελφ τεστ, αλλά με μάσκες θα επιστρέψουν μετά τις διακοπές του Πάσχα στα σχολεία οι μαθητές, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ 1.
Αναμένονται ανακοινώσεις για τα μέτρα προφύλαξης που θα ισχύσουν στις τάξεις, όπου παιδιά θα έχουν νοσήσει, επισήμανε.
Ο κ. Κόπτσης εξήγησε ότι «παρατηρείται σταθεροποίηση στον πληθυσμό και μείωση των κρουσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα», ενώ προσέθεσε, ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες δεν απαιτείται πια αυτοδιαγνωστικός έλεγχος.
Μετά τις εισηγήσεις της Επιτροπής Ειδικών, το υπουργείο, συνέχισε ο κ. Κόπτσης, συμφώνησε, λαμβάνοντας υπόψη ότι «ο καιρός καλυτέρεψε και τα μέτρα απέδωσαν».
Σχετικά με τη λήξη της σχολικής χρονιάς, ο κ. Κόπτσης ενημέρωσε ότι η τελευταία ημέρα μαθημάτων για τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά είναι η 15η Ιουνίου, για τα γυμνάσια η 30ή Μαΐου και για τα λύκεια η 20ή Μαΐου.
Οι εξετάσεις στο γυμνάσιο θα διεξαχθούν στις 1-15 Ιουνίου και στο λύκειο στις 23 Μαΐου έως 15 Ιουνίου.
Όσον αφορά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, για τους μαθητές των ΓΕΛ είναι προγραμματισμένες για τις 1- 15 Ιουνίου, για τα ΕΠΑΛ στις 1-17 Ιουνίου, ενώ στις 18-30 Ιουνίου θα εξεταστούν τα ειδικά μαθήματα.
-
Σημαντική αύξηση στις δασικές πυρκαγιές στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2022
-
Πέθανε ο Σταύρος Λογαρίδης
-
Την ενοχή για 48χρονο που κακοποιούσε σεξουαλικά τις ανήλικες φίλες των παιδιών του, ζήτησε η εισαγγελέας
-
Ανοίγουν ξανά οι κατασκηνώσεις του Δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα
-
Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη: Αίτημα αναπαράστασης του καταγγελλόμενου βιασμού ζήτησε η υπεράσπιση
-
Θεσσαλονίκη: Ταυτοποιήθηκαν τέσσερις νεαροί για οπαδικό επεισόδιο στα Κύμινα
