Μποϊτσένκο: “Η Μαριούπολη θα συνεχίσει να πολεμάει”
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
“Η Μαριούπολη ήταν, είναι και θα παραμείνει ουκρανική πόλη”, δήλωσε στο γερμανικό δίκτυο ARD ο Βαντίμ Μποϊτσένκο, ο δήμαρχος της στρατηγικής σημασίας πόλης στη νότια Ουκρανία, όπου διεξάγονται σφοδρές μάχες.
Οι ρωσικές πληροφορίες ότι το λιμάνι της Μαριούπολης έχει καταληφθεί και ότι περισσότεροι από 1.000 Ουκρανοί πολεμιστές έχουν παραδοθεί είναι ψευδείς ειδήσεις, σημείωσε ο Μποϊτσένκο.
Μολονότι δεν βρίσκεται στην πόλη, ο Μποϊτσένκο λέγεται ότι παραμένει στην Ουκρανία. Την Μαριούπολη, στις όχθες της Αζοφικής Θάλασσας, εξακολουθούν να υπερασπίζονται το τάγμα Αζόφ και πεζοναύτες, σημείωσε ο δήμαρχος της.
Η πόλη αυτή πολιορκείται από τις ρωσικές δυνάμεις και φιλορώσους αυτονομιστές για εβδομάδες. Μεγάλο μέρος της έχει καταστραφεί και οι συνθήκες διαβίωσης για τους εναπομείναντες κατοίκους της είναι καταστροφικές.
Οι ρωσικές δυνάμεις συνέχισαν εξάλλου να βομβαρδίζουν το Χάρκοβο, το Ντονέτσκ και την Ζαπορίζια στη διάρκεια της νύχτας που πέρασε, ανέφερε νωρίτερα σήμερα σε πρωινό του δελτίο το γενικό επιτελείο των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων.
Στο Χάρκοβο, την πόλη στην ομώνυμη περιφέρεια, 4 άμαχοι σκοτώθηκαν και 10 τραυματίστηκαν σήμερα από τους ρωσικούς βομβαρδισμούς, δήλωσε ο περιφερειάρχης Όλεχ Σινιεγκούμποφ.
Το Reuters δεν ήταν σε θέση μέχρι στιγμής να επαληθεύσει από ανεξάρτητη πηγή τις δηλώσεις του περιφερειάρχη του Χαρκόβου.
Σε ανακοίνωσή του, ο Σινιεγκούμποφ καλεί επίσης τους κατοίκους ορισμένων πόλεων να απομακρυνθούν από αυτές καθώς, όπως σημειώνει, αναμένεται να γίνουν στρατιωτικές επιχειρήσεις στην περιοχή.
Η Ουκρανία αναμένει μια περαιτέρω μεγάλης κλίμακας επίθεση των Ρώσων στο ανατολικό τμήμα της χώρας.
-
Την απαγωγή του Υπουργού Υγείας σχεδίαζε οργάνωση αρνητών του κορονοϊού στη Γερμανία
-
Μακρόν – Λε Πεν: Τι συμβαίνει σε περίπτωση συγκατοίκησης;
-
Αναστασιάδης: “Με θλίβει ειλικρινά, διότι παρατηρείται μια σταθερή αδιαλλαξία από πλευράς των Τουρκοκυπρίω”
-
“Αν ενταχθούν Σουηδία και η Φινλανδία στο ΝΑΤΟ, ενισχύουμε τις άμυνες της Ρωσίας”
-
Νεχάμερ: “Υπάρχει ένα μικρό περιθώριο ευκαιρίας για διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας”
-
Η Ρωσία εκτός Οργανισμού Πυρηνικής Ενέργειας
Το σχόλιο σας