Το “ευχαριστώ” του Ζελένσκι στους “φίλους” της Ουκρανίας
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ευχαρίστησε την Πολωνία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία για την υποστήριξή τους, μετά την επίσκεψη των προέδρων των τεσσάρων χωρών στο Κίεβο χθες Τετάρτη.
Ο Αντρέι Ντούντα, ο Γκιτάνας Ναουσέντα, ο Εγκίλς Λέβιτς και ο Άλαρ Κάρις ταξίδεψαν στην Ουκρανία για να συναντηθούν με τον ομόλογό τους για να δείξουν με αυτόν τον τρόπο την υποστήριξή τους στη χώρα όπου εισέβαλε ο ρωσικός στρατός την 24η Φεβρουαρίου και ο πόλεμος εξακολουθεί να μαίνεται.
Την επίσκεψη οργάνωσε η Πολωνία, που ανέλαβε επίσης την υποστήριξή της και χειρίστηκε την ασφάλεια των τεσσάρων αρχηγών του κράτους.
Η επίσκεψη των «φίλων της Ουκρανίας» ήταν χρήσιμη και καρποφόρα, είπε ο κ. Ζελένσκι σε μαγνητοσκοπημένο διάγγελμά του.
Εξήρε τις τέσσερις χώρες, διότι όπως τόνισε βοηθούν την Ουκρανία «από την πρώτη ημέρα», δεν δίστασαν να προμηθεύσουν με όπλα το Κίεβο και δεν έδειξαν δισταγμούς για την επιβολή κυρώσεων στη Ρωσία.
-
Moody’s: Αυτές οι χώρες άντεξαν το σοκ της ενέργειας – Που βρίσκεται η Ελλάδα
-
Ένας πρώτος απολογισμός των κυρώσεων στη Ρωσία
-
Τέιλορ Χάμφρεϊ: Γονείς της δίνουν χρήματα για να προσφέρει τις υπηρεσίες της
-
Πόλεμος στην Ουκρανία: Ποιος θα πληρώσει τον “λογαριασμό”
-
Ρωσία: Κυρώσεις σε Αμερικανούς βουλευτές και Καναδούς γερουσιαστές
-
Τα παιδιά του Κρεμλίνου: Μεγάλωσαν στη Δύση, που οι γονείς “απορρίππτουν”
Το σχόλιο σας