Σε εξέλιξη είναι το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης επιχείρηση της Πυροσβεστικής για την περισυλλογή ύποπτου φακέλου, από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ, στην οδό Δομοκού, στην Αθήνα, κοντά στον Σταθμό Λαρίσης.
Επιτόπου έσπευσαν 11 πυροσβέστες με την ειδική ομάδα της 1ης ΕΜΑΚ.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δύο υπάλληλοι του Οργανισμού παρέλαβαν και άνοιξαν τον φάκελο –άγνωστο μέχρι στιγμής τι περιείχε- και ένιωσαν τσούξιμο στα μάτια.
Οι δύο υπάλληλοι είναι καλά στην υγεία τους, ενώ υποβλήθηκαν προληπτικά σε εξετάσεις.
-
Καβάλα: Μαθητές λυκείου δημιούργησαν ένα βραχιόλι πανικού μετά τα αυξημένα περιστατικά γυναικοκτονιών
-
Ερντογάν: Δίνουμε προτεραιότητα στη διασφάλιση της σταθερότητας στην ανατολική Μεσόγειο και την Κύπρο
-
Σεισμός στη Σαντορίνη
-
Σουηδία: Σφοδρές συγκρούσεις με καμένα αυτοκίνητα και σπασμένα τζάμια
-
Πόλεμος στη Ουκρανία: Επικοινωνίες ηγετών της Δύσης για κατάπαυση του πυρός
-
Δεν χάνει την “πρωτιά” ο Λεβαντόφσκι
