Μετρό Μοναστηράκι: Τηλεφώνημα για βόμβα – Εκκένωση του σταθμού
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Συναγερμός στο κέντρο της Αθήνας
Ο σταθμός του Μετρό «Μοναστηράκι» σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑ.ΣΥ, εκκενώθηκε καθ’ υπόδειξη της ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας. Οι συρμοί διέρχονται από το σταθμό, χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Ειδικότερα, ο σταθμός Μοναστηράκι των Γραμμών 1 & 3 του Μετρό εκκενώθηκε, καθ’ υπόδειξη της ΕΛ.ΑΣ.
Η ανακοίνωση
Η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως ο σταθμός “Μοναστηράκι” των Γραμμών 1 & 3 του Μετρό εκκενώθηκε, καθ’ υπόδειξη της ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας. Οι συρμοί διέρχονται από το σταθμό, χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, άγνωστος τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα που θα εκραγεί στις 17:48.
-
Ελλάδα – Κροατία 9-7: Τρίτη στον κόσμο η Εθνική – “Βύθισε” τους Κροάτες και πήρε το χάλκινο
-
Πακιστάν: Τουλάχιστον 19 νεκροί από την πτώση μικρού λεωφορείου σε φαράγγι
-
Κόρινθος: Εντοπίστηκε μεγάλη φυτεία με δενδρύλλια κάνναβης – Μία σύλληψη
-
Ενεργειακή κρίση: Έκκληση από ευρωπαϊκές εταιρείες
-
Φωτιά τώρα στο Πόρτο Κατσίκι Λευκάδας
-
Κρούσματα [03/07]: 6.664 στην Αττική και 925 στη Θεσσαλονίκη – Ο χάρτης της διασποράς
Το σχόλιο σας