Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με σκοπό την προστασία του καταναλωτικού κοινού από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, ανακοινώνει ότι επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 140.000 € στην εταιρεία ΘΕΡΜΟΪΛ ΑΕ, για παραβάσεις διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που ακολούθησε η εταιρία, και για τις οποίες βεβαιώθηκαν παραβάσεις, αφορούσαν:
- Στη μη παράδοση της συμφωνηθείσας ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης εντός της προθεσμίας που προέβλεπε η σύμβαση, ούτε όμως και στην προθεσμία που συμφωνήθηκε μεταγενέστερα με τους καταναλωτές.
- Στην μη επιστροφή του τιμήματος στους καταναλωτές που ακύρωσαν την παραγγελία τους εκ του ανωτέρω λόγου.
- Στην παροχή παραπλανητικών πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης του πετρελαίου θέρμανσης.
- Στη πρόσκληση για αγορά του προϊόντος σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή χωρίς ωστόσο να ενημερώνονται οι καταναλωτές για τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν μπόρεσε να το προμηθεύσει στην τιμή αυτή, σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες (διαφήμιση «δόλωμα»).
Επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή καταναλωτή 1520 που λειτουργεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
-
Μητσοτάκης από Κεφαλονιά: Μήνυμα για τις θετικές επιδόσεις της χώρας στον τουρισμό
-
Παπαγιάννης: “Όνειρο μου ένα μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ”
-
Ουκρανία: Τα μεσάνυχτα θα φτάσει στην Κωνσταντινούπολη το πλοίο με τα ουκρανικά σιτηρά
-
Άντζελα Γκερέκου: Πέταξε τα μαύρα μετά τον θάνατο του Τόλη Βοσκόπουλου
-
Στο «κόκκινο» η ένταση Κίνας – ΗΠΑ στην Ταιβάν
-
Ζελένσκι: Τουρκία και ΟΗΕ έχουν ευθύνη για την εξαγωγή σιτηρών
