Τουρκία: «Οι ΗΠΑ αναβαθμίζουν την Αλεξανδρούπολη σε νέα Σούδα»
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Την πεποίθησή τους ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες στοχεύουν να μετατρέψουν την Αλεξανδρούπολη σε «νέα Σούδα» εκφράζουν οι γείτονες μέσα από πρωτοσέλιδα άρθρα τους, στα οποία δεν κρύβουν τη δυσφορία τους για την ευνοϊκή μεταχείριση της Ελλάδας από την Αμερική.
Χαρακτηριστικά, το πρωτοσέλιδο της «Χουρριέτ» και κεντρικά δελτία τουρκικών τηλεοπτικών σταθμών μιλούν για μια νέα ναυτική αμερικανική βάση και για μια νέα Σούδα στην Αλεξανδρούπολη, στον νομό Έβρου.
Πιο συγκεκριμένα, τονίζεται ότι «οι ΗΠΑ στοχεύουν να μετατρέψουν το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το οποίο χρησιμοποιείται για σκοπούς επιμελητείας, σε νέα ναυτική βάση. Έτσι, αμερικανικά αντιτορπιλικά θα μπορούν να ελλιμενιστούν στο λιμάνι».
Το λιμάνι της ακριτικής πόλης της πατρίδας μας αναβαθμίζεται σε μία νέα, στρατιωτική, ναυτική βάση, εξέλιξη που πρόκειται να προάγει γεωπολιτικά και διεθνοπολιτικά τη θέση της Ελλάδας απέναντι στην Τουρκία, καθώς επίσης και στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης και της Βαλκανικής.
Σε δημοσίευμα αναφέρεται ότι «οι ΗΠΑ μετέφεραν τα σχέδιά τους να επεκτείνουν το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης για να φιλοξενήσουν μεγάλα πολεμικά πλοία σε διάφορες περιπτώσεις, κυρίως υψηλόβαθμους στρατιώτες, στις ελληνικές αρχές» και ότι, κυρίως, «εάν επαληθευθεί αυτό το σχέδιο (σ.σ.: για μετατροπή του λιμανιού σε στρατιωτική βάση των ΗΠΑ), διάφορα είδη πολεμικών πλοίων θα μπορούν να χρησιμοποιούν το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης».
-
Ειδικό Δικαστήριο: Στο εδώλιο σήμερα Παπαγγελόπουλος – Τουλουπάκη
-
Ενεργειακή κρίση: 6 στους 10 Βέλγους φοβούνται αδυναμία πληρωμής λογαριασμών
-
Γερμανία: Κινδυνεύουν με τετραψήφια ποσά στους λογαριασμούς ενέργειας οι καταναλωτές
-
Έκθεση: Από τις Πατρίδες της καθ’ ημάς Ανατολής στο Χαρμάνκιοϊ
-
Covid-19: Πανδημία τέλος για τις ΗΠΑ
-
Μπάιντεν: Οι ΗΠΑ θα υπερασπιστούν την Ταιβάν αν η Κίνα εισβάλλει
Το σχόλιο σας