Το υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τροπολογία στη Βουλή με την οποία ρυθμίζει θέματα μετεγγραφής Ελλήνων φοιτητών από Πανεπιστήμια της Ουκρανίας.
Ειδικότερα, αφορά Έλληνες φοιτητές που φοιτούσαν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εξακολουθούν να φοιτούν το 2022-2023 σε Πανεπιστήμια της Ουκρανίας, οι οποίοι μπορούν να ζητήσουν τη μετεγγραφή τους στο αντίστοιχο Τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) στη χώρα μας.
– Η μετεγγραφή πραγματοποιείται χωρίς εξετάσεις και καθ’ υπέρβαση του προβλεπόμενου μετεγγραφόμενων ανά Τμήμα.
– Προϋπόθεση για τη μετεγγραφή σε ελληνικό Α.Ε.Ι. είναι η υποβολή αναλυτικού πιστοποιητικού σπουδών από το Ίδρυμα προέλευσης και κάθε άλλου δικαιολογητικού που κρίνεται αναγκαίο.
– Οι φοιτητές που μετεγγράφονται έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις τους με τους φοιτητές των Τμημάτων υποδοχής.
Η παραπάνω τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο που συζητιέται και ψηφίζεται σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής, με τίτλο “Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Ε.Τ.Α.Α.Ε.), ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις”.
-
Θεσσαλονίκη: Φραστική επίθεση στη Μίνα Γκάγκα από υγειονομικούς [vid]
-
Ρωσία: Αύριο επικυρώνει την προσάρτηση ουκρανικών εδαφών
-
Βία ανηλίκων: Νέο περιστατικό – Μαχαίρωμα 16χρονου έξω από σχολείο της Καισαριανής
-
«Στεκόμαστε μαζί»: Ο Tom Odell αντιδρά στο ότι το «Another Love» έγινε το τραγούδι διαμαρτυρίας στο Ιράν
-
Η Google θα δημιουργήσει για πρώτη φορά cloud στην Ελλάδα
-
Βραζιλία: Άγριες συγκρούσεις οπαδών και πυροβολισμοί
