Η Γερμανία θα στείλει πάνω από 350 γεννήτριες στην Ουκρανία
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η Γερμανία θα στείλει «περισσότερες από 350 γεννήτριες» στην Ουκρανία, οι ενεργειακές υποδομές της οποίας καταστράφηκαν εν μέρει από τα ρωσικά πλήγματα, ανακοίνωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης.
Ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς μίλησε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι και τον διαβεβαίωσε ότι σύντομα το Βερολίνο θα παράσχει στο Κίεβο πρόσθετη στήριξη, ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Στέφεν Χέμπεστραϊτ. Διευκρίνισε ότι η γερμανική βοήθεια στον ενεργειακό τομέα φτάνει μέχρι σήμερα τα 56 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Γερμανός καγκελάριος καταδίκασε επίσης τους συνεχιζόμενους βομβαρδισμούς και επανέλαβε ότι η χώρα του εξακολουθεί να στηρίζει την Ουκρανία, τόσο στον τομέα της αντιαεροπορικής άμυνας όσο και για την ανοικοδόμηση της χώρας μακροπρόθεσμα.
Από τις αρχές Οκτωβρίου η Ρωσία εξαπέλυσε σειρά πυραυλικών επιθέσεων με στόχο τις ενεργειακές υποδομές της Ουκρανίας. Σύμφωνα με στοιχεία της ουκρανικής κυβέρνησης το 25-30% των υποδομών αυτών υπέστη ζημιές.
-
Το μετέωρο βήμα της Δύσης απέναντι στην καταπονημένη Ρωσία
-
ΤτΕ: Αύξηση 11,2% στις τιμές των διαμερισμάτων
-
Πιερρακάκης: Στο 1 δισ. οι ψηφιακές συναλλαγές – Γλιτώνεις χονδρικά 100 ουρές
-
Σκυλακάκης: Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η Ευρώπη
-
e-ΕΦΚΑ: Ξεκίνησε η ρύθμιση οφειλών σε 24 δόσεις
-
Η Κροατία στον δρόμο για το ευρώ – Ο πρώτος προϋπολογισμός στο νέο νόμισμα
Το σχόλιο σας