Η ιστορική συμφωνία Γερμανίας – Κατάρ για την προμήθεια LNG είναι το κύριο θέμα σχολιασμού στο γερμανικό Τύπο. Μια αναφορά και στο σκάνδαλο των υποκλοπών.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η Hannoversche Allgemeine Zeitung: «..πράγματι η Γερμανία είναι πλέον παγκόσμια πρωταθλήτρια στα δυο μέτρα και δυο σταθμά. Το Κατάρ είναι στην ανάγκη αυτό που χρειαζόμαστε αλλά ως οικοδεσπότης του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου μπορούμε να το βρίζουμε με κάθε ευκαιρία. Αυτή είναι μια αντίφαση που πράγματι είναι δύσκολο να επιλυθεί».
Η Rhein-Neckar-Zeitung στη Χαϊδελβέργη αναδεικνύει μια γενικότερη πτυχή στο θέμα της ενέργειας: «Επί της αρχής τα πλούσια κράτη όπως η Γερμανία ζουν σε βάρος των φτωχών. Επομένως η επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας δεν θα ήταν μόνο μια οικολογική συμβολή για περισσότερη παγκόσμια δικαιοσύνη αλλά και μια κοινωνική πράξη».
πηγή:dw
-
Πολωνία: Ο μυθικός Σέζνι έπιασε το πέναλτι του Μέσι [vid]
-
Σταϊκούρας: Βεβαιώθηκαν 373,5 εκατ. ευρώ για τα υπερκέρδη των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας
-
Έντονος καυγάς ανάμεσα σε Μέσι και Λεβαντόφσκι – Στο τέλος τα βρήκαν [vid]
-
Κίνα: Μονόδρομος η χαλάρωση του μηδενικού covid
-
Στις ΗΠΑ για διακοπές πήγε ο Ροντινέι με την γυναίκα του και τις κόρες τους πριν έρθει στον Ολυμπιακό
-
Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS: Συστήνεται Εθνικό Μητρώο ασθενών με HIV
