Αξιωματούχος του ΝΑΤΟ χαρακτήρισε χθες Τρίτη «πολύτιμους συμμάχους» την Ελλάδα και την Τουρκία και ζήτησε να επιλύσουν τις διαφορές τους μέσω της διπλωματικής οδού.
Σε δηλώσεις του στο τουρκικό πρακτορείο Anadolu, ο αξιωματούχος της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας — ο οποίος δεν κατονομάζεται — ανέφερε πως «η Μεσόγειος είναι ζωτικής σημασίας για το ΝΑΤΟ και προτρέπουμε την Ελλάδα και την Τουρκία να επιλύσουν τυχόν διαφορές τους στο Αιγαίο με διπλωματικά μέσα και σε πνεύμα συμμαχικής αλληλεγγύης».
Υπενθυμίζοντας τη δημιουργία ενός «μηχανισμού στρατιωτικής απεμπλοκής» μεταξύ των δύο χωρών, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος θερμών επεισοδίων στην Ανατολική Μεσόγειο, υπογράμμισε ότι «σε μια εποχή που ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει πλήξει την ειρήνη στην Ευρώπη, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι σύμμαχοι να παραμείνουν ενωμένοι».
-
Euronews: Κύπρος – Νέο κοίτασμα φυσικού αερίου στο οικόπεδο 6
-
Reuters: Ενοχλημένη η Τουρκία από τη δικαιοσύνη των Σουηδών
-
Euractiv: «Βόμβα» Μπερίσα: Η Τουρκία παρενέβη στη θαλάσσια συμφωνία Ελλάδας – Τουρκίας
-
Γαλλικό δημοσίευμα: «Ο Ερντογάν θα κάνει βήμα προς τον αυταρχισμό»
-
Τουρκία: Καινούργια εξοπλιστικά προγράμματα και με πυραύλους Tayfun
-
Ρωσία: Έκρηξη έκλεισε τον αγωγό εξαγωγής αερίου μέσω Ουκρανίας
