Η ΑΕΚ ανακοίνωσε το απόγευμα της 27ης Δεκεμβρίου ότι κυκλοφόρησαν τα εισιτήρια για το ντέρμπι της 8ης Ιανουαρίου (19:30) με τον Παναθηναϊκό και πλέον δεν υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα.
Τι κι αν βρισκόμαστε δέκα ημέρες πριν το ντέρμπι του αγώνα της Ένωσης με τον Παναθηναϊκό στην «OPAP Arena», τα εισιτήρια έχουν ήδη εξαντληθεί σε χρόνο… ρεκόρ. Δεν υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα!
Όποιος προσπαθήσει να μπει στην πλατφόρμα για να αγοράσει εισιτήρια δεν θα βρει ούτε… καρέκλα να καθίσει στο Αθηναϊκό ντέρμπι της 8ης Ιανουαρίου.
Να θυμίσουμε ότι οι «κιτρινόμαυροι» βρίσκονται μόλις 4 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό.
Πηγή: SDNA
-
Αυτό θεωρεί προτεραιότητα στον Ολυμπιακό ο Μίτσελ – Εκεί θα γίνει πρώτα μεταγραφή!
-
Ολομέτωπη επίθεση Ιωνικού σε Αυγενάκη: “Ψέματα και κοροϊδία τέλος, εδώ είναι Νίκαια κύριε Αυγενάκη”
-
Στα “πράσινα” ο Πούχατς!
-
Εξέλιξη σοκ για μουντιαλικό “στόχο” Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού – Τον έστειλαν στην β’ ομάδα!
-
Επίσημο: Στον Άρη ο Νταρίντα
-
Αποχώρηση έκπληξη από πάγκο μεγάλης ομάδας – Αϊτόρ… όπως Φερνάντες – “Παιχνίδι” με Ολυμπιακό
