Αθλητισμός

Ο Άρης ανακοίνωσε sold out με ΠΑΟΚ

Ο Άρης ανακοίνωσε sold out με ΠΑΟΚ
Κατάμεστο θα είναι το "Αλεξάνδρειο" στο σημερινό (22/1) ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (15:45, ΕΡΤ3), με τους "κίτρινους" να ανακοινώνουν sold out.
Κατάμεστο θα είναι το "Αλεξάνδρειο" στο σημερινό (22/1) ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (15:45, ΕΡΤ3), με τους "κίτρινους" να ανακοινώνουν sold out.

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Το “Αλεξάνδρειο” αναμένεται να είναι “καυτό” σήμερα (22/1) στο μεγάλο ντέρμπι του Άρη με τον ΠΑΟΚ (15:45, ΕΡΤ3 ) για την 13η αγωνιστικής της Basket League.

Όπως ενημέρωσαν οι “κίτρινοι”, το πρωινό του αγώνα εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια, στο δεύτερο συνεχόμενο sold out από τους οπαδούς της ομάδας.

Sport24

Γράψτε το σχόλιο σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments