Super League: Πρόστιμο σε έξι ΠΑΕ από το πειθαρχικό όργανο
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η Super league μοίρασε πρόστιμα σε έξι μέλη της καθώς σύμφωνα με όσα αποφάσισε το πειθαρχικό όργανο Ιωνικός, ΟΦΗ, Παναθηναϊκός, Παναιτωλικός, Λαμία και Ατρόμητος θα κληθούν να πληρώσουν για τη συμπεριφορά των φιλάθλων τους στα ματς της 19ης αγωνιστικής.
Αναλυτικά οι αποφάσεις:
– Ατρόμητος για αγώνα με Ολυμπιακό: Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού δέκα χιλιάδων (10.000,00) ευρώ.
– Ιωνικός για αγώνα με ΑΕΚ: Καθορίζει ως προς την α΄ εγκαλουμένη συνολική χρηματική ποινή, ποσού επτά χιλιάδων (7.000,00) ευρώ.
Στον Θ. Τσιριγώτη επιβάλλει για τη πράξη, για την οποία κρίθηκε πειθαρχικώς ελεγκτέος τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές, ήτοι : α) τη χρηματική ποινή των πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ και β) την ποινή της απαγόρευσης της εισόδου του στον αγωνιστικό χώρο και στα αποδυτήρια για δεκαπέντε (15) ημέρες
– ΟΦΗ για αγώνα με Αστέρα Τρίπολης: Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού πέντε χιλιάδων πεντακοσίων (5.500,00) ευρώ
– Παναθηναϊκός για αγώνα με ΠΑΟΚ: Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού δεκαεπτά χιλιάδων επτακοσίων πενήντα (17.750,00) ευρώ.
– Παναιτωλικός για τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα: Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ τη χρηματική ποινή των έξι χιλιάδων (6.000,00) ευρώ
– Λαμία για αγώνα με Λεβαδειακό: Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού πέντε χιλιάδων πεντακοσίων (5.500,00) ευρώ.
Sport24
-
UEFA Ο τελικός του Super Cup στο Καραϊσκάκης: Τα μεγάλα αστέρια επιστρέφουν στον Πειραιά
-
«Υπέγραψε στην Αρμάνι Μιλάνο ο Νέιπιρ»
-
«Πέταγε» ο Μαντσίνι στο Κορωπί, υποδοχή με… φατούρο, πήρε το «17»!
-
ΜακΜίλαν: “Δεν μπορείς να κλειδώσεις τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, είναι σαν τον Γκαρνέτ”
-
ΠΑΟΚ: Ενδιαφέρον από ΑΠΟΕΛ για δανεισμό Μιχαηλίδη!
-
Τσεκάρει το εισιτήριο για τους “4” με εκτεταμένο rotation και το βλέμμα στον Άρη
Το σχόλιο σας