Ο Σέρβος τεχνικός είδε τον Σλοβένο εξτρέμ να ξεπερνάει τις ενοχλήσεις που είχε στο γαστροκνήμιο και τον έθεσαν εκτός του αγώνα με τον Αστέρα στην Τρίπολη την περασμένη Κυριακή (29/01) και προπονήθηκε κανονικά με τους συμπαίκτες του
Δεν κατάφερε το ίδιο με τον Βέρμπιτς και ο Μάγκνουσον, που έμεινε ξανά εκτός ακολουθώντας ατομικό πρόγραμμα
Μετά το ρεπό της Τρίτης (31/02), οι παίκτες προπονήθηκαν σήμερα (01/02) σε δύο γκρουπ. Όσοι έπαιξαν βασικοί κόντρα στον Αστέρα έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ασκήσεις κατοχής μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι.
-
Η ΕΠΟ ψάχνει το “μπαμ” για τον τελικό κυπέλλου με γήπεδο έκπληξη
-
Η Χάντερσφιλντ ανακοίνωσε τον Τόμας Βατσλίκ
-
ΑΕΚ: Χωρίς οπαδούς στο Περιστέρι για το ματς με τον Ατρόμητο
-
Αισιοδοξία για την ανανέωση συμβολαίου του Φιρμίνο
-
Ο Αγκιμπού Καμαρά συνεχίζει στον Ατρόμητο ως δανεικός
-
Ο Παναθηναϊκός έστειλε τον Σαβιέρ στον Λεβαδειακό με τη μορφή δανεισμού
