Μετά από μια συναρπαστική μάχη διάρκειας 2 ωρών και 32 λεπτών, η 32χρονη Κροάτισσα (Νο.34) πήρε τη μεγάλη νίκη με 3-6, 6-3, 6-4 και θα παίξει αύριο (12/2) για τον τίτλο με την Αναστάσια Ποταπόβα.
Ήταν ένα ματς πολύ υψηλού επιπέδου και η Μαρία έχασε στις λεπτομέρειες, κυρίως διότι «λύγισε» στο πιο κρίσιμο σημείο του αγώνα. Και είναι κρίμα γιατί ήταν μια καλή ευκαιρία να πάρει έναν τίτλο και να ανεβεί η αυτοπεποίθησή της…
Δεν έχει τώρα και πολύ χρόνο η Μαρία να σκεφτεί τι δεν πήγε καλά στην Αυστρία, καθώς θα φύγει άμεσα για την Ντόχα για να λάβει μέρος στο Qatar Open (WTA 500). Το βέβαιο είναι ότι χρειάζεται… επειγόντως έναν τίτλο για να μπορέσει να απελευθερωθεί από το άγχος.
-
Άρσεναλ – Μπρέντφορντ 1-1
-
Άρης: Πρόβλημα με Μπράμπετς, έμεινε εκτός αποστολής για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό
-
Φετφατζίδης: «Ο Ολυμπιακός μου έλεγε να πάω δανεικός σε Άρη ή Νότιγχαμ»
-
Ολυμπιακός: Ο κυριαρχικός Βεζένκοβ MVP της 24ης αγωνιστικής της EuroLeague
-
Γουέστ Χαμ – Τσέλσι 1-1: Συνεχίζει σε… χαμηλές πτήσεις και χάνει έδαφος για την εξάδα
-
Μίτσελ: “Θα συνεχίσω να δουλεύω, είναι η μόνη απάντηση που έχω να δώσω”
