Το δεύτερο επίπεδο της δικαστικής κόντρας ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ατρόμητο (και όσους έχουν ταχθεί στο πλευρό του σε αυτήν τη διαδικασία) ξεκίνησε και επίσημα από σήμερα. Στο φινάλε της προθεσμίας που είχε στη διάθεση της, η ΑΕΚ κατέθεσε την ένσταση για τη διεξαγωγή της αναμέτρησης που σύμφωνα με την πρωτόδικη απόφαση, θα πρέπει να διεξαχθεί κανονικά, καθώς η υπαιτιότητα κρίθηκε πως αφορά το δήμο Περιστερίου.
Ωστόσο, έπειτα από τις χθεσινές δηλώσεις του δημάρχου Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη στο sdna, φαίνεται πως τα πράγματα αλλάζουν αρκετά. Από την πλευρά της ΑΕΚ κλείνει επικοινωνιακά το θέμα μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης. Στην Ενωση δεν επιθυμούν να προβάλλουν στοιχεία που έχουν καταθέσει για να αποδείξουν το δίκαιο του αιτήματος τους, καθώς κρίνουν πως υπάρχει όφελος εάν ανοίξουν δημόσια τα χαρτιά τους.
-
ΚΕΔ: «Συγγνώμη στον ΠΑΟΚ, επ’ αόριστον στο περιθώριο οι διαιτητές»!
-
Τηλεοπτικό πρόγραμμα με «Αιώνιους», Final 8, Τσιτσιπάς και Σάκκαρη!
-
ΑΕΚ: Η OPAP Arena σε ψηφοφορία για τον τίτλο του «γηπέδου της χρονιάς»
-
ΠΑΟΚ: Επέκταση συμβολαίου στον Κωνσταντέλια έως το 2027
-
Πινέδα: «Η καλύτερη απόφαση της καριέρας μου να έρθω στην ΑΕΚ»
-
Μέσι: Η ρεβάνς με την Μπάγερν κρίνει το μέλλον του στην Παρί Σεν Ζερμέν
