Le Monde: H Hermès έξτρα μπόνους σε όλους τους υπαλλήλους της
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η διάσημη φίρμα δερμάτινων ειδών για γυναίκες προχωρά σε αυτό το ανατρεπτικό μέτρο, που θα αυξήσει το εισόδημα των εργαζομένων. Αυτό το μπόνους προστίθεται στις προηγούμενες ανακοινωθείσες αυξήσεις μισθών και τα ποσά που προβλέπονται για συμμετοχή και διανομή κερδών. Οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου εκτινάχθηκαν στα ύψη το 2022.
Η Hermès ανακοίνωσε ότι, σε εξαιρετική βάση, καθένας από τους 19.700 υπαλλήλους της παγκοσμίως θα λάβει αυτό το ποσό. Αυτό το μπόνους ακολουθεί τη γενική αύξηση των αποδοχών του στη Γαλλία κατά 6% το 2022 και την αύξηση κατά 100 ευρώ τον Ιανουάριο και ανανεώθηκε τον Ιούλιο του 2022.
Συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής και της κατανομής των κερδών στα αποτελέσματα της εταιρείας, ένας υπάλληλος της Hermès στη Γαλλία (η εταιρεία απασχολεί 12.400 άτομα στη Γαλλία) λαμβάνει το ισοδύναμο μισθού δεκαεπτά μηνών ετησίως, δήλωσε ο Axel Dumas, διευθυντής της Hermès, με την ευκαιρία της παρουσίασης. των ετήσιων αποτελεσμάτων του ομίλου.
Η πληρωμή αυτού του μπόνους εμπίπτει στην πολιτική του «μοιράσματος αξίας», υποστήριξαν οι ηγέτες της εταιρείας. Συμβαδίζει με την αύξηση του μερίσματος που διανέμεται στους μετόχους. Η Hermès, της οποίας η μετοχή διαπραγματεύεται προς 1.749 ευρώ στο Χρηματιστήριο του Παρισιού, αυξάνει το μέρισμά της στα 13 ευρώ, έναντι 8 ευρώ για το οικονομικό έτος 2021.
-
CNBC: Twitter – Ασφάλεια λογαριασμών μόνο με χρεώσεις
-
Φον ντερ Λάιεν: «Θα συνεχίσουμε ενωμένοι να στηρίζουμε την Ουκρανία»
-
Έντονη δυσφορία στην ΑΕΚ για τον ορισμό Τσαρούχα-Κάρδαρη στον ημιτελικό με Περιστέρι
-
Euronews: Μητσοτάκης – «Χρειαζόμαστε ευρωπαϊκή αλληλεγγύη στο μεταναστευτικό»
-
Politico: Ο Μακρόν καλεί σε μια «ατελή ισορροπία» Ευρώπης και Ρωσίας
-
Σάνα Μάριν: Συμφέρον όλων η ταυτόχρονη ένταξη Φινλανδίας-Σουηδίας στο ΝΑΤΟ
Το σχόλιο σας