Στην εκδήλωση για την συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων ανάπτυξης στα Ναυπηγεία Ελευσίνας αναφέρεται ο Άδωνις με σημερινή ανάρτηση – πρόσκληση στην εκδήλωση.
Στην μεγάλη εκδήλωση που διοργανώνει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρόκειται να γίνει απολογισμός των 4 ετών της υπουργικής θητείας, στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Η επιλογή δεν είναι τυχαία, όπως διευκρινίζει ο Άδωνις, αφού τα Ναυπηγεία της περιοχής αναγεννήθηκαν κυριολεκτικά στην τετραετία που ολοκληρώνεται.
Ο συμβολισμός είναι καίριος, αφού «ένας χώρος απαξιωμένος και εργάτες μέσα στην αδράνεια, μεταμορφώθηκαν σε μια ζωντανή επιχείρηση που παράγει πλούτο για την Οικονομία μας και με εργαζόμενους καλοπληρωμένους και χαρούμενους».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης σημειώνει χαρακτηριστικά στην σχετική ανάρτηση: «Επιλέξαμε τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, ως έναν χώρο που συμβολίζει απόλυτα το τι επιτύχαμε!».
Η εκδήλωση είναι προγραμματισμένη για μεθαύριο, Τετάρτη 19 Απριλίου, στις 18:30 το απόγευμα, και το «παρών» αναμένεται να δώσουν, εκτός βέβαια από τον Α. Γεωργιάδη, και ο αναπληρωτής υπουργός κ. Νίκος Παπαθανάσης.
-
Ουκρανία: «Πρωτοφανείς αιματηρές μάχες» στην Μπαχμούτ
-
Σύντομα τα αποτελέσματα των Γεωργικών Συμβούλων για όλες τις Περιφέρειες
-
Έλληνες μετανάστες στο Σουδάν
-
Μπακς – Χιτ 117-130
-
ΑΑΔΕ: Ερχονται ειδοποιητήρια σε 200.000 οφειλέτες για «ρύθμιση ή κατάσχεση»
-
ΑΕΚ: Ανάβουν οι…μηχανές για Ολυμπιακό – Αναμονή για Αραούχο και Μοχαμάντι
