Δ.Γιαννακόπουλος: Μπράβο στους Αγγελόπουλους έφτιαξαν ομαδάρα, όσοι βρίζουν στο ΣΕΦ θα τους πάμε μέχρι τέλους
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο ιδιοκτήτης των ”πρασίνων” έδωσε τις δικές του απαντήσεις σε αρκετές ερωτήσεις φίλων του Παναθηναϊκού και αναφερόμενος στους αδερφούς Αγγελόπουλος ανέφερε:
”Είπε δεν έχω καμία διάθεση για κόντρα με τους Αγγελόπουλους. Έβαλαν τα χρήματά τους, έκαναν επενδύσεις, έφτιαξαν μια ομαδάρα και μπράβο τους”.
Όσον αφορά εκείνους που βρίζουν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας δήλωσε:
”Αυτοί που με βρίζουν όμως στο ΣΕΦ θα υποταχθούν και θα πάνε μέχρι τέλους και θα αλλάζουν πάλι κουρτίνες γιατί εγώ δεν πέφτω Α2”.
Σχετικά με τις βλέψεις του για την ομάδα που επρόκειτο να δημιουργήσει:
”Η δική μας ομάδα δεν είναι καλή και αυτό έχει βαθιές ρίζες, αλλά ωχ αμάν αμάν, τσο και λο. Το αμάν το έχουμε, το λο το έχουμε, το τσο το παλεύουμε”.
-
Πόρισμα για την Κιβωτό: Προβλήματα στη λειτουργία και σοβαρές παραβιάσεις δικαιωμάτων των παιδιών
-
Η Ντέμι Μουρ κολάζει το instagram με το λεοπάρ μαγιό της
-
Δανάη Μπάρκα: «Έχω κάνει σeξ σε τουαλέτα μπαρ»
-
ΑΕΚ: Μπήκε ο Γαλανόπουλος ενόψει Ολυμπιακού, παραμένει εκτός ο Μοχαμάντι
-
Ολυμπιακός: Συνεχίζει να γράφει ιστορία ο Γιώργος Μπαρτζώκας
-
ΑΕΚ: «Η ομάδα μας υπήρξε στα Ιεροσόλυμα θύμα τρομοκρατίας και βίας»
Το σχόλιο σας