Στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας συναντήθηκαν και γευμάτισαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Αντώνη Σαμαρά.Ο Αντώνης Σαμαράς υποδέχθηκε τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην εκλογική του περιφέρεια την Καλαμάτα και συνέφαγαν σε κεντρικό εστιατόριο οι δυό τους.
Το απόγευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη.
Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό και ο Αντώνης Σαμαράς, καθώς ο σχεδιασμός του οδικού άξονα και η πρώτη χάραξη είχε γίνει επί πρωθυπουργίας του.
-
Σκανδιναβικά ΜΜΕ αποκαλύπτουν ρωσικά σχέδια σαμποτάζ
-
ΑΕΚ: Χειρουργήθηκε ο Αραούχο, εκτός τέσσερις με πέντε μήνες
-
Δήμος Θεσσαλονίκης: Δεκάδες παιδικές χαρές ανακαινίζονται και συντηρούνται
-
Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου στην 7η Φάση του προγράμματος “Υγιείς Πόλεις”
-
Τζιούμης: «ΜΑΖΙ οδηγούμε την ΤΡΙΠΟΛΗ ψηλά»
-
#Τρίκαλα 2030: Ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του συνεδρίου
![Μητσοτάκης και Σαμαράς γευμάτισαν σε εστιατόριο στην Καλαμάτα [pic]](https://cdn.pagenews.gr/wp-content/uploads/2023/04/dfbrxoLE.jpg)