Πρωτομαγιά χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Με 24ωρη απεργία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς( Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ) στις κινητοποιήσεις της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Ως εκ τούτου ακινητοποιημένα θα είναι την Δευτέρα 1η Μαΐου, το Μετρό Γραμμή 1 – Γραμμές 2&3) και το Τραμ.
Σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαχομένων ΣΤΑΣΥ τονίζει: «Μπορεί να έχουν περάσει πολλά χρόνια (137) από εκείνη την αιματοβαμμένη Πρωτομαγιά του Σικάγο, οι αγώνες όμως για ανθρώπινα εργασιακά δικαιώματα (τα οποία έχουν πληγεί βάναυσα τα τελευταία χρόνια), δεν είναι μόνο επίκαιροι αλλά και απαραίτητοι! Τα Σωματεία μας, αποτίνουν φόρο τιμής στην ιερή αυτή ημέρα και ενώνουν τη φωνή τους με όλες τις συλλογικότητες, ενάντια στη φτωχοποίηση και εξαθλίωση που έχουν οδηγήσει το λαό όλες οι μέχρι τώρα εφαρμοσμένες αντεργατικές διατάξεις της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης».
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ ζητούν «κατώτατο μισθό, αντίστοιχο των αναγκών των εργαζομένων. Ουσιαστικές αυξήσεις στα εισοδήματά μας. Ελεύθερη συνδικαλιστική δράση χωρίς εργοδοτικό παρεμβατισμό. Δημόσιο και Καθολικό Σύστημα Υγείας. Διεκδικούμε προσλήψεις, προκειμένου να καλυφθούν οι οργανικές ανάγκες της επιχείρησης με μόνιμο προσωπικό για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του Μέσου, προς όφελος των επιβατικού κοινού».
-
Καιρός 1 Μάϊου: Περιμένουμε νεφώσεις
-
Ανδρουλάκης από Ξάνθη: Αν δεν σταθεί όρθια η νέα γενιά της χώρας, δεν θα σταθεί ποτέ όρθια η πατρίδα
-
Παναθηναϊκός – ΑΕΚ 0-0
-
Απογοήτευση της Σερβίας για τη στάση Ουκρανίας, Ελλάδας, Σλοβακίας στο Συμβούλιο της Ευρώπης
-
Δολοφονία Καραϊβάζ: «Μίλησαν» τα κινητά – «Είχα επαφές με τον συλληφθέντα γιατί τον… ξεμάτιαζα»
-
Οικονόμου: Το πολιτικό σύστημα να καταδικάσει την επίθεση σε Πλεύρη
Το σχόλιο σας