Σήμερα λοιπόν κλείνει η αγωνιστική περίοδος με τον αγώνα της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ στις 20:30 το βράδυ στο Πανθεσσαλικό για τον τελικό κυπέλλου με τον Τάκη Μπαλτάκο μάλιστα, πρόεδρο της ΕΠΟ, να παραθέτει δείπνο στους εκπροσώπους των δυο φιναλίστ.
Τον «δικέφαλο του Βορρά» εκπροσώπησαν ο αντιπρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ, Μάκης Γκαγκάτσης, ο σύμβουλος Βασίλης Χατζηαποστόλου και ο διευθυντής επικοινωνίας, Κυριάκος Κυριάκος.
Για την Ένωση παρόντες ήταν ο Ευάγγελος Ασλανίδης πρόεδρος της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ, ο εκτελεστικός διευθυντής, Γιώργος Κοσμάς, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, Ανθή Παπακώστα και ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, Αλέξης Αλεξίου.
Στο ίδιο τραπέζι βρίσκονταν και ο διευθυντής επικοινωνίας της ΕΠΟ, Σωτήρης Τριανταφύλλου.
Εντωμεταξύ σύμφωνα και με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας το κλίμα στο Βόλο είναι αρκετά καλό, ήρεμο θα έλεγε κανείς.
-
Αλεξ Κογιάδο: Οι Ισπανοί εμπλέκουν και πάλι τον Ολυμπιακό
-
Μεγάλη μεταγραφή για το τριφύλλι με εντολή Αλαφούζου
-
Παναθηναϊκός: «Να τελειώσει τη δουλειά το Σάββατο»
-
Ναός Επικούριου Απόλλωνα: Το θαύμα της αρχαιότητας και ο μύθος για την περιστροφή του
-
ΗΠΑ: Κρατούμενος με σχιζοφρένεια βρέθηκε «καταβροχθισμένος από ψείρες – Πέθανε από αμέλεια, ζύγιζε 15 κιλά
-
Να ρίξει βόμβα με Πάντερ θέλει ο Παναθηναϊκός!
