Η αίτηση της Ουκρανίας για ένταξη στο ΝΑΤΟ, που υποβλήθηκε πριν από οκτώ μήνες, έχει παραμείνει μέχρι στιγμής αναπάντητη, αλλά είναι πιθανό να αποτελέσει βασικό θέμα της Συνόδου Κορυφής της Συμμαχίας στο Βίλνιους τον Ιούλιο. Εν τω μεταξύ, η ιδέα να αναβαθμιστεί το καθεστώς της Ουκρανίας στη συμμαχία κερδίζει έδαφος εντός της συμμαχίας.
Οι χώρες του ΝΑΤΟ επιδιώκουν να αναβαθμίσουν το καθεστώς της Ουκρανίας στη σχέση της με τη δημιουργία ενός «Συμβουλίου Ουκρανίας-ΝΑΤΟ».
Η ιδέα αυτή έχει κερδίσει έδαφος και θα ήταν ένα μήνυμα που θα έδειχνε επίσης αναβάθμιση των σχέσεων.
Οι υπουργοί Εξωτερικών του ΝΑΤΟ πρόκειται να συναντηθούν στο Όσλο την επόμενη εβδομάδα, όπου αναμένεται να συζητήσουν τη μορφή και το χρονοδιάγραμμα του νέου συμβουλίου και τη μελλοντική ένταξη.
Με βάση το σχέδιο, η Ουκρανία θα είναι «πλήρες» μέλος στο τραπέζι του Συμβουλίου Ουκρανίας-ΝΑΤΟ αντί να προσκαλείται μόνο για συζητήσεις, όπως συμβαίνει τώρα.
Οι Ουκρανοί θα μπορούσαν τότε να καλούν για συναντήσεις όταν το επιθυμούν και θα ήταν ευκολότερο να δίνουν άμεση ενημέρωση για την κατάσταση στο πεδίο της μάχης, δήλωσαν δύο άτομα με γνώση των συζητήσεων. Θα άνοιγε την πόρτα σε ένα ευρύ φάσμα νέων τομέων συνεργασίας που δεν υπήρχαν πιο πριν.
-
Ορκωμοσία Βουλής: Αγκαλιές, selfies, πηγαδάκια και χαμόγελα [pics]
-
Ines Nikic: Το ντεκολτέ της προκαλεί «εγκεφαλικά» – Αντέχεις να δεις;
-
Χωρισμός ΣΟΚ για την Ταραμπάνκο – «Τον έπιασα με την κολλητή μου και…»
-
Αλαζονεία ΣΥΡΙΖΑ
-
Χάιντι Κλουμ: Μετά το φόρεμα με το στήθος έξω, πέταξε τελείως και το μαγιό
-
Μέγαρο Μαξίμου: Συναντήθηκαν Ιωάννης Σαρμάς και Μαργαρίτης Σχοινάς
