Ερντογάν: Θα πω στον Μητσοτάκη να σταματήσει τα εξοπλιστικά
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ενοχλημένος από την εξοπλιστική ενίσχυση της Ελλάδας εμφανίζεται ο Ταγίπ Ερντογάν.Όπως μεταδίδει από την Κωνσταντινούπολη ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ, Μανώλης Κωστίδης, ο τούρκος πρόεδρος μίλησε σε δημοσιογράφους κατά τη πτήση επιστροφής του από το Αζερμπαϊζτάν και τόνισε ότι θα μιλήσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη για το γεγονός ότι η Ελλάδα συνεχίζει να εξοπλίζεται αμυντικά.
Αναλυτικά ο Ερντογάν τόνισε στους δημοσιογράφους:
«Μετά την εκλογή μας, μου τηλεφώνησε ο Μητσοτάκης και μου έδωσε συγχαρητήρια. Ήταν μια τέτοια φάση. Επομένως, αν συμβεί κάτι τέτοιο στο Βίλνιους, δεν θα αποφύγουμε να συναντηθούμε. Είμαστε δύο γειτονικές χώρες. Εφόσον δεν υπάρχουν αμφίσημα μηνύματα, επιδιώκουμε να μειώσουμε την εχθρότητα αντί να τη αυξήσουμε. Θα τα πούμε λοιπόν και εκεί. Φυσικά υπάρχει κάτι εδώ.
Ξέρουμε και το τι θα πούμε: ‘Κύριε Πρωθυπουργέ σταματήστε τώρα τα εξοπλιστικά. Που θα φτάσετε με αυτά τα εξοπλιστικά; Η Αμερική σου δίνει συνέχεια πολλά όπλα. Γιατί τα αγοράζετε; Μήπως σας τα δίνουν δωρεάν και δεν σας ζητούν χρήματα;’. Μάλλον θα μιλήσουμε για αυτά. Να ξέρετε επίσης ότι υπάρχουμε για να μειώσουμε τους εχθρούς μας, όχι για να τους αυξήσουμε. Αυτή είναι η Τουρκία, αυτός είναι ο Ερντογάν».
-
Γ. Περιστέρης: Πάνω από 1.200 MW η εγκατεστημένη ισχύς της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή μέχρι το φθινόπωρο
-
Μύκονος: Διάσημη Ιταλίδα πορνοστάρ τράβηξε όλα τα βλέμματα στην παραλία
-
Τάσος Χαλκιάς: «Αν έβλεπα τον Φιλιππίδη, θα του έλεγα “πώς τα έκανες έτσι καημένε;”»
-
Ναυάγιο Πύλος: 78 οι νεκροί μετανάστες από το ναυάγιο
-
Σαν ώριμο φρούτο πέσαμε από το λεφτό δένδρο
-
Βίντεο ντοκουμέντο της συνάντησης Σχίζα με Παναγιώταρου σε βάφτιση
Το σχόλιο σας