Μητσοτάκης: Στα πρώτα νομοσχέδια η επιστροφή της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ στο Δημόσιο
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η επιστροφή της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ στο Δημόσιο θα είναι ένα από τα τρία πρώτα νομοσχέδια της κυβέρνησης, εφόσον εκλεγεί η ΝΔ, προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη σημερινή διακαναλική συνέντευξη στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου.
«Είναι ειλημμένη απόφαση: η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ να επανέλθουν σε πλήρη κρατικό έλεγχο, να φύγουν από το Υπερταμείο και να επανέλθουν στην άμεση εποπτεία του αρμόδιου υπουργείου, του υπ. Υποδομών, κάτι που θα γίνει πράξη σε ένα από τα τρία πρώτα νομοσχέδια της κυβέρνησης μας», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Για το ζήτημα άφησε αιχμές, επισημαίνοντας ότι η δήθεν ιδιωτικοποίηση του νερού ήταν «ένα από τα επίμονα fake news που διακινήθηκαν».
-
Τι είναι το σύνδρομο μετά τον κορωνοϊό;
-
Αποθέωσε τον Παππά ο Μάριο Χεζόνια [pic]
-
Ανάρτηση Γιαννακόπουλου για Αταμάν [pic]
-
Ανδρουλάκης: Επτά προτάσεις για την αναβάθμιση του ΕΣΥ
-
Κως: Βρέθηκε DNA της 27χρονης Αναστάζια στο σπίτι του Μπαγκλαντεσιανού
-
Θεοδωρικάκος: Η εκλογική απόγνωση του ΣΥΡΙΖΑ τον οδηγεί να συκοφαντεί το Λιμενικό
Το σχόλιο σας