Η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε ο Τζιμπρίλ Σιντιμπέ δεν έδειξε θλάση και τη Δευτέρα θα προσπαθήσει να επανέλθει σε φουλ ρυθμούς προπόνησης.
Αγωνία υπήρχε από χθες στην ΑΕΚ για την κατάσταση του Τζιμπρίλ Σιντιμπέ που ένιωσε ενοχλήσεις στο αριστερό γαστροκνήμιο και είχε μείνει εκτός από την απογευματινή προπόνηση στην Ολλανδία.
Ο Γάλλος άσος υποβλήθηκε σε μαγνητική η οποία δεν έδειξε θλάση, προκαλώντας ανακούφιση στον Ματίας Αλμέιδα. Επειδή όμως ο Σιντιμπέ δεν έχει απαλλαχθεί από τους πόνους και νιώθει βαρύ το πόδι του, θα ακολουθήσει συντηρητικό πρόγραμμα τις επόμενες μέρες και από Δευτέρα θα επιδιώξει να προπονηθεί κανονικά.
-
Ισραήλ: «Bibi Ciao» τραγούδησαν χιλιάδες διαδηλωτές στις κινητοποιήσεις κατά της δικαστικής μεταρρύθμισης
-
Ρόδος: Πρόστιμα στο beach bar όπου ο σερβιτόρος παρέδιδε τις παραγγελίες σχεδόν κολυμπώντας
-
ΣΥΡΙΖΑ: Η απαξίωση της Επιθεώρησης Εργασίας από την ΝΔ έχει οδηγήσει σε καθεστώς εργασιακής ζούγκλας
-
Η Πολωνία θα ενισχύσει τις δυνάμεις ασφαλείας στα σύνορα με τη Λευκορωσία
-
Γκουτέρες: Το δράμα της Αϊτής θα πρέπει να αναχθεί σε διεθνή προτεραιότητα
-
Ματέο Σαλβίνι: Στην Ευρώπη θέλω να κυβερνήσει όλη η κεντροδεξιά, ενωμένη
