Στη Νίκη Κεραμέως απάντησε ο Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή ανάρτηση της υπουργού Εσωτερικών στο Twitter για την τροπολογία σχετικά με τους απόδημους Έλληνες.
Ειδικότερα, ο Στέφανος Κασσελάκης ανέφερε: «Νίκη Κεραμέως, η τροπολογία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ούτε διχάζει ούτε προσβάλλει τους Έλληνες. Οι εκφράσεις που εσείς χρησιμοποιείτε είναι αυτές που διχάζουν και προσβάλλουν.
Υιοθετήστε όσα σας είπαν οι εκπρόσωποι των αποδήμων στη Βουλή και κάντε επιτέλους δεκτό το πάγιο αίτημα του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού για εκλογικές περιφέρειες (το οποίο η Ελληνική Πολιτεία αγνοεί διαχρονικά, όπως παραδέχθηκε και ο κ. Γεραπετρίτης στην εισήγησή του στην Ε.Ε.Δ.Α. το 2017).
Τώρα είναι η ευκαιρία να πάμε όλοι μαζί μπροστά!».
Το tweet της Κεραμέως
Στην ανάρτησή της η Ν. Κεραμέως ανέφερε: «Διχαστικό είναι να καταθέτεις τροπολογία που καθιστά τους Έλληνες που έχουν δικαίωμα ψήφου & ζουν στο εξωτερικό,πολίτες δεύτερης κατηγορίας,με ψήφο που δεν προσμετράται στο συνολικό εκλογικό αποτέλεσμα.Εμείς ενώνουμε τους Έλληνες,όπου και αν ζουν,ο ΣΥΡ διχάζει και τους προσβάλλει».
-
Ρόδος: Επικοινώνησε με Μητσοτάκη ο Κουτσούμπας για να ενημερωθεί – Ζήτησε να ληφθούν μέτρα
-
Ενεργοποιείται η Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του ΥΠΕΞ για την εκκένωση ξένων πολιτών
-
Φωτιά στη Ρόδο: Καίγονται τα Λάερμα – Πέρασαν στο χωριό οι φλόγες [vid]
-
Ρόδος: Νέο 112 στους κατοίκους των περιοχών Γεννάδι-Κιοτάρι
-
Φωτιά στη Ρόδο: Σοκαριστικό βίντεο με τη δημιουργία πυροστρόβιλου [vid]
-
NASA: Ο φετινός είναι ο πιο ζεστός Ιούλιος
