Σε εξέλιξη βρίσκεται εδώ και λίγα λεπτά η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Ουκρανός πρόεδρος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα.
Το βράδυ, ο Πρόεδρος της Ουκρανίας θα μετάσχει στο άτυπο δείπνο που οργανώνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου με τη συμμετοχή ηγετών των Δυτικών Βαλκανίων, χωρών της περιοχής, της Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen και του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Charles Michel. Στο δείπνο θα συμμετάσχουν οι:
Πρόεδρος της Σερβίας Aleksandar Vucic, Πρόεδρος της Μολδαβίας Maia Sandu, Πρόεδρος του Μαυροβουνίου Jakov Milatovic, Πρωθυπουργός της Ρουμανίας Ion-Marcel Ciolacu, Πρωθυπουργός του Κοσόβου Albin Kurti, Πρόεδρος του Υπουργικού Συμβουλίου Βοσνίας και Ερζεγοβίνης Borjana Kristo, Πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας Dimitar Kovacevski, Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Nikolai Denkov, Πρωθυπουργός της Κροατίας Andrej Plenkovic.
-
Έβρος: Νέα φωτιά στα Λάβαρα – Μήνυμα για εκκένωση προς Ορεστιάδα
-
Φωτιά στην Εύβοια: Προς Βατώντα και Αρτάκη το μέτωπο της φωτιάς στα Ψαχνά
-
Elettra Lamborghini: Η κληρονόμος της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας κάνει διακοπές στη Μύκονο
-
ΣΥΡΙΖΑ: Τα «όπλα» των τεσσάρων υποψηφίων
-
Ολυμπιακός: Πως ήταν τον ντεμπούτο του Σκάρπα με τη φανέλα των ερυθρόλευκων
-
ΑΕK: Έχει στο στόχαστρο 20χρονο αστέρα της Εθνικής Αργεντινής
