Σε άλλο σημείο είπε πως «όλα τα πράγματα στη ζωή, είναι διττό το να βρίσκομαι καθημερινά στην τηλεόραση. Τα καλά είναι πως είμαι στην επικαιρότητα, με βλέπει ο κόσμος, χαίρεται, το εισπράττω λες και δεν έχει περάσει ούτε μια μέρα και αυτό είναι συγκλονιστικό. Από τα καλύτερα κοπλιμέντα, που έχω ακούσει, είναι πως “αν γινόταν τώρα το Κωνσταντίνου και Ελένης, είσαι ο μόνος που συνάδει με τον χρόνο που το είχαμε δει”. Δηλαδή με την έννοια πως αν έβγαιναν τώρα καινούργια επεισόδια, δεν θα καταλαβαίναμε πως έχει περάσει τόσος χρόνος».
Συνέχισε, τονίζοντας πως: «Τα λιγότερο καλά είναι ότι σε περιθωριοποιεί και σε αποκλείει από κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις. Γιατί έχουν μείνει σε μια συνήθεια ότι «α, αυτός που έπαιζε εκεί». Δεν είναι όμως έτσι. Είναι δηλαδή εμπόδιο για καινούργια πράγματα που μπορώ να κάνω και τα κάνω στο θέατρο, ευτυχώς».
-
Κωνσταντίνος Αργυρός: Στην Αφρική μαζί με την μητέρα του – Η κοινή τους φωτογραφία
-
Βλαβιανού: «Στήριξα την απόφαση της κόρης μου να μεγαλώσει ένα παιδί μόνη της»
-
«Fame Story»: Για πρώτη φορά ολόκληρο το βίντεο με τον καβγά της Κατσαΐτη και της Χριστίνας
-
Τεντόγλου: “Έχω συνηθίσει με το τίποτα του ΟΑΚΑ, αλλά δεν μπορώ την κοροϊδία”
-
Τσαγκρινού: «Όταν θα είμαι έγκυος, θα το πω δημόσια» [vid]
-
Αγγελόπουλος – Βαμβακούση: Η πρώτη εμφάνιση τους μετά τον θάνατο της μητέρας του και τον γάμο τους
