Μπισμπίκης σε Βανδή: «Σε αγαπάω και δεν πάω καλά» της αφιερώνει
Ο Βασίλης Μπισμπίκης έκανε μια νέα ανάρτηση με την οποία εξέφρασε τον έρωτά του για τη Δέσποινα Βανδή, με αφορμή την κυκλοφορία του καινούργιου της κομματιού.
Πρόκειται για το νέο τραγούδι της Δέσποινας Βανδή με τίτλο «Σ’ Αγαπάω Και Δεν Πάω Καλά», που κυκλοφορεί από την Panik Records. Με γρήγορες εναλλαγές και φουτουριστική διάθεση, τη σκηνοθεσία του βίντεοκλιπ έκανε ο George Mpenioudakis. Η μουσική ανήκει στον Γιώργο Σαμπάνη και οι στίχοι είναι του Νίκου Γρίτση.
Ο σύντροφος της Δέσποινας Βανδή, έδειξε την στήριξή του στην τραγουδίστρια ανεβάζοντας ένα στιγμιότυπο στον λογαριασμό του στο Instagram, στο οποίο η ίδια ποζάρει ντυμένη με μαύρο δερμάτινο τζάκετ και μαύρα γυαλιά.
Δείτε το βίντεο κλιπ του τραγουδιού
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Αρναούτογλου για Μενεγάκη: «Είναι απαράδεκτη που δεν έχει έρθει στην εκπομπή μου»
-
Τεντόγλου: “Έχω συνηθίσει με το τίποτα του ΟΑΚΑ, αλλά δεν μπορώ την κοροϊδία”
-
Τσαγκρινού: «Όταν θα είμαι έγκυος, θα το πω δημόσια» [vid]
-
Αγγελόπουλος – Βαμβακούση: Η πρώτη εμφάνιση τους μετά τον θάνατο της μητέρας του και τον γάμο τους
-
«ΣΚΑΣΕ… το στανιό μου!» – Ο Γιαννούλας μιλά και ο Χρήστος γελά [vid]
-
Η πολυτάραχη ζωή της Ματούλας: Τα κοσμικά πάρτι, τα ναρκωτικά, η φυλακή και το μοναχικό τέλος
Γενέθλια με λάμψη για την Νίκα – Δείτε τι έκανε ο Αργυρός μπροστά στους καλεσμένους [vid,pics]
Το σχόλιο σας