Απίστευτα πράγματα συνέβησαν στην αναμέτρηση του Άγιαξ με την Ουτρέχτη για την 9η αγωνιστική της Eredivisie, καθώς μετά τα έξι γκολ που έχουν μπει, ο διαιτητής πήρε την απόφαση να διακόψει το ματς λόγω ενός ποτηριού που έπεσε στον αγωνιστικό χώρο.
Συγκριμένα, λίγα δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση των ενενήντα λεπτών της συνάντησης, φίλαθλοι που βρίσκονται πίσω από το τέρμα του Αίαντα έπειτα από μία ουσιαστικά ανύποπτη φάση πέταξαν τρία ποτήρια στο γήπεδο.
Τότε ο διαιτητής δίχως να το σκεφτεί αποφάσισε να στείλει τις δύο ομάδες στα αποδυτήρια μέχρι να αποφασίσει τι αναμένεται να γίνει. Δεν πέρασε πολύ ώρα και εν τέλει ο Ολλανδός ρέφερι πήρε την απόφαση να επαναφέρει τους παίκτες για να συνεχίσουν.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με την Ουτρέχτη μάλιστα να βρίσκει και τέταρτο τέρμα βάζοντας… φωτιά στο ματς για ακόμη μια φορά, με τους οπαδούς να πετούν ξανά αντικείμενα στον αγωνιστικό χώρο, με αποτέλεσμα να υπάρξει νέα διακοπή!
-
Τζο Μπάιντεν: «Ίδιοι οι στόχοι Χαμάς και Πούτιν»
-
Το Μουσείο Απαγορευμένης Τέχνης ανοίγει με έργα των Γκόγια, Πικάσο και Γουόρχολ
-
Η έκπληξη του Άγγελου στη νονά του, Ελένη Ράντου [VID]
-
Η είσοδος του Κωνσταντίνου Βασάλου στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» [VID]
-
Οι ΗΠΑ διεξάγουν «πόλεμο δι’ αντιπροσώπων» στη Γάζα λέει ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών [vid]
-
Isabelle Mathers: Ένα μοντέλο που καθηλώνει στην κυριολεξία
