Δήμος της Ελλάδας χαρίζει 3.000 ευρώ σε κάθε νεογέννητο [vid]
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Προκειμένου να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της υπογεννητικότητας, ο δήμος Αγράφων στην Ευρυτανία, στηρίζει τους κατοίκους του χαρίζοντας 3.000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται. Αυτή η οικονομική ενίσχυση θα ισχύσει από το 2024, ενώ ήδη το ποσό που χορηγείται σήμερα είναι 1.500 ευρώ για κάθε παιδί.
Χρηματοδότηση και στις εξωσωματικές γονιμοποιήσεις
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αγράφων, Αλέξη Καρδαμπίκη, ο δήμος παροτρύνει και νέα ζευγάρια που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους οικογένεια, αν το επιθυμούν να εγκατασταθούν στα Άγραφα.
Όπως τόνισε ο δήμαρχος, το πρόγραμμα χρηματοδοτεί και την εξωσωματική γονιμοποίηση για τα παιδιά που θα γεννηθούν στο Δήμο. «Προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε, με τις λίγες δυνάμεις που έχουμε», σημείωσε ο κ. Καρδαμπίκης.
«Εμείς σε όλα τα ζευγάρια που τεκνοποιούν και μένουν στο Δήμο, δίνουμε 1500 ευρώ, ενώ έχουμε δεσμευτεί ότι από τις αρχές του 2024 τα χρήματα θα γίνουν 3.000. Έχουμε ζητήσει βοήθεια φίλων των Αγράφων να ενισχύσουν με κάποιο τρόπο τις νέες μανάδες στα Άγραφα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουμε όποιο παιδί γεννιέται στα Άγραφα, γεννιέται δωρεάν», υπογράμμισε ο δήμαρχος Αγράφων.
-
Corriere della Sera για αναβάθμιση από Standard & Poor’s: «Το μικρό θαύμα της Αθήνας» [vid]
-
Ισραηλινά ΜΜΕ: Σύντομα θα αφεθούν ελεύθεροι και άλλοι όμηροι [vid]
-
Ιράν: Το μεγάλο δίλημμα ενώπιον του πολέμου
-
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Παρασκευή η απόφαση για το ντέρμπι [vid]
-
Όλγα Κεφαλογιάννη: Στόχος, ο ΕΟΤ να πρωταγωνιστεί
-
Κρεμλίνο: Ο κόσμος χρειάζεται μία νέα τάξη, αλλά όχι υπό την αιγίδα των ΗΠΑ [vid]
Το σχόλιο σας